Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

74 Η ζήτηση για online αγορές προϊόντων και παράδοση στο σπίτι έχει αυξηθεί πλέον υπερβολικά, και τα delivery apps έχουν αρχίσει να επενδύουν και στον τομέα της μικρής λιανικής, με τη Wolt να προ- σφέρει μια επωφελή συνεργασία στα μίνι μάρκετ. H Wolt δίνει ώθηση στις πωλήσεις των μίνι μάρκετ H πανδημία του κορωνοϊού έχει διαμορφώσει μία νέα κατάσταση στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, με το κανάλι του διαδικτύου να έχει «εκτοξευθεί» μέσα σε λίγους μήνες και να καθιερώνεται πια ως βασική επιλογή των καταναλωτών. Λόγω των ειδικών συνθηκών που υπήρξαν και στην Ελλάδα, μία μεγάλη μερίδα Ελλήνων εξοικειώθηκε με τις online αγορές και πλέον αναμένε- ται να τις «υιοθετήσει» τα επόμενα χρόνια, ακόμη και μετά το πέρας της πανδημίας. Η ξαφνική αύξηση της ζήτησης και στα σούπερ μάρκετ οδήγησε σε μεγάλες επενδύσεις στα e-shop αλλά και στις υπηρεσίες delivery, οι οποίες μοιάζουν πια απαραί- τητες και για τον τομέα του μίνι μάρκετ αλλά και για τα μικρότερα καταστήματα της γειτονιάς, ακόμη και για τα περίπτερα. Στο πλαίσιο αυτό, κορυφαίες πλατφόρμες delivery, όπως η Wolt, έχουν αρχίσει να εντάσσουν στο πελατολόγιό τους και τον συγκεκριμένο κλάδο. Συνεργασία μίνι μάρκετ με τη Wolt Η ζήτηση για delivery στα μίνι μάρκετ έδωσε την ευκαι- ρία στους ειδικούς του τομέα και στην Ελλάδα να Του Στέλιου Ασλανίδη Delivery Apps

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=