Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

ρεπορτάζ 76 Η πανδημία του κορωνοϊού «εκτόξευσε» τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις πωλήσεις και στα προϊόντα του σούπερ και μίνι μάρκετ, οι οποίες αναδεικνύουν και νέες προτιμήσεις από την πλευρά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Ν έα δεδομένα έχουν αρχίσει να διαμορφώνονται και στη χώρα μας, μετά την πανδημία και τα Lockdown που άλλαξαν τη ζωή όλων μας. Ανά- μεσα στις αλλαγές που καταγράφονται είναι κι ο τρόπος που κάνουμε πια τα ψώνια μας από τα σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά κι η γενικότερη καταναλωτική συμπερι- φορά, αφού νέες τάσεις έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους. Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλω- τικών Αγαθών) στο πλαίσιο κυλιόμενης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποιεί, με δείγμα 850 ατό- μων (συλλογή τέλος 2020) με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού COVID-19 στην Ελλάδα, κατέγραψε ενδιαφέρουσες απόψεις των καταναλωτών σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων σούπερ μάρκετ. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020 τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγμα- Του Στέλιου Ασλανίδη Οι διαδικτυακές αγορές δείχνουν νέες τάσεις Οnline ψώνια

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=