Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 33

82 Mini Market Tips Ό,τι βρίσκεται στο άμεσο οπτικό πεδίο του κατανα­ λωτή, δηλαδή στο ύψος των ματιών του, εντάσσε­ ται αυτομάτως στις πρώτες επιλογές του. ΔΏΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΤΑ ΡΆΦΙΑ Οι καταναλωτές επιλέγουν σταθερά τις προσφορές και τις εκπτώσεις, οπότε ίσως αξίζει να τις δοκιμάσετε σε συγκεκριμένα προϊόντα με αρκετό περιθώριο κέρδους. ΔΟΚΙΜΆΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΈΣ Μια πινακίδα που θα ενημερώνει τους πελάτες ότι η χρήση POS για την αγορά τσιγάρων είναι επιζήμια για το κατάστημα μπορεί να αλλάξει την τακτική τους. ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΆΤΕΣ Η τοποθέτηση προϊόντων, όπως δωροσακούλες και παιχνίδια, εκτός του κατα­ στήματος συχνά προσελκύει πελάτες από τον δρόμο ή την πλατεία. ΠΡΟΣΕΛΚΎΣΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΈΣ Η δημιουργία ενός ραφιού με σαρακοστιανά προϊόντα πριν από το Πάσχα θα δώσει την ευκαιρία για έξτρα έσοδα. ΕΠΕΝΔΎΣΤΕ ΣΤΑ ΕΠΟΧΙΚΆ ΠΡΟΪΌΝΤΑ Αν ένα κατάστημα βρίσκεται κοντά σε γυμναστήριο (όταν ανοίξουν) θα πρέπει να ενι­ σχύσει την γκάμα του σε ενεργειακά ποτά και προϊό­ ντα πρωτεΐνης. Οι έρευνες δεί­ χνουν ότι όσο πιο φιλικός είναι ο χώρος του καταστήματος, τόσο πιο προσι­ τός γίνεται για τους πελάτες. ΚΆΝΤΕ ΕΥΈΛΙΚΤΟ ΤΟΝ ΧΏΡΟ ΕΣΤΙΆΣΤΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΌ ΣΑΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=