Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

42 ρεπορτάζ H πανδημία του κορωνοϊού έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα σε ολόκληρη την αγορά, με τάσεις να παγώνουν και άλλες να εμφανίζονται… καυτές, αυξάνοντας τις προοπτικές τους για το μέλλον. Σε ολό- κληρο τον κόσμο, ο CoVid-19 και τα Lockdown που επιβλήθηκαν εξαιτίας του επηρέασαν το σύνολο του πληθυσμού και δημιούργησαν νέες συνήθειες και στην κατανάλωση, πολλές από τις οποίες ήρθαν για να μεί- νουν. Η ασφάλεια στην αγορά αποτέλεσε κυρίαρχο παράγοντα καθ’ όλη τη διάρκεια της εν λόγω πανδη- μίας. Έτσι, οι ανέπαφες συναλλαγές εκτινάχθηκαν σε ολόκληρο τον πλανήτη, και φυσικά και στην Ελλάδα. Το γεγονός αυτό ευνόησε, επίσης, τους αυτόματους πωλη- τές, μια αγορά γνωστή εδώ και δεκαετίες σε ολόκληρο τον κόσμο, η οποία αναδείχθηκε εν μέσω κορωνοϊού, καθώς επιτρέπει την πώληση προϊόντων χωρίς άμεσο πωλητή και χωρίς την επαφή με άλλους ανθρώπους. Αυξήθηκε η γκάμα των προϊόντων Όπως και στην Ελλάδα, έτσι και στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού, οι αυτόματοι πωλητές είναι κυρίως γνωστοί για την πώληση προϊόντων στις κατηγορίες των Του Βάιου Τασούλα Νέα δυναμική μετά την πανδημία του κορωνοϊού Οι αυτόματοι πωλητές αποτελούν ήδη μία επιλογή για τα μίνι μάρκετ, τα περίπτερα και γενικότερα τη μικρή λιανική, η οποία μπορεί να γίνει ακόμη πιο σημαντική στο μέλλον, με βάση και τη ζήτηση από τους καταναλωτές στη μετά CoVid-19 εποχή. Αυτόματοι Πωλητές

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=