Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

46 Sugar Free «Εξαφανίζεται» η ζάχαρη από την πλειοψηφία των προϊόντων Οι καταναλωτές ζητούν διαρκώς λιγότερη ζάχαρη και οι επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στρέφονται σε προϊόντα zero ή με στέβια, γεμίζοντας αντίστοιχα και τα ράφια στα μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική. H ζάχαρη έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε απαγο- ρευτικό παράγοντα για την πώληση των προϊόντων, ειδικά στους νέους καταναλωτές που προσέχουν τη διατροφή τους και επιλέγουν πιο υγιεινά τρόφιμα και ποτά. Η τάση των sugar-free είναι πλέον κυρίαρχη στην αγορά κάτι που φαίνεται και από τα νέα λανσαρίσματα σε όλες τις κατηγορίες, καθώς είναι πλέον ελάχιστες οι εταιρείες που επενδύουν σε καινούργια προϊόντα με ζάχαρη. Αντίθετα, τα sug- ar-free, τα zero και τα προϊόντα με μειωμένη ζάχαρη ή στέβια έχουν αρχίσει να μετατρέπονται πια σε πλειοψη- φία στην αγορά και, σίγουρα, θα αποτελέσουν το μέλλον για τα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς μάλιστα, πάνω από το 30% των προϊόντων που εισάγονται την τελευταία διε- τία, ειδικά στα ροφήματα, αφορούν κωδικούς με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη. Χαρακτηριστικό παρά- δειγμα αποτέλεσε πριν λίγα χρόνια το λανσάρισμα του βιταμινούχου νερού Cοοlvit, το οποίο, μετά το σχετικό feedback στην εταιρεία, οδήγησε στο επαναλανσάρι- σμά του μέσα σε λίγους μήνες, με μοναδική διαφορά την πλήρη απουσία ζάχαρης στο νέο προϊόν. Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=