Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

56 Της Ελένης Σαραντάκη «Η στροφή των Ελλήνων σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και το κανάλι των ζυμαρικών, καθώς πολλά εναλλακτικά, καινοτόμα και χειροποίητα προϊόντα κοσμούν πλέον τα ράφια και στα μίνι μάρκετ. Οι εταιρείες ζυμαρικών προσαρμόζονται στη ζήτηση και στη μικρή λιανική, προσφέροντας νέες επιλογές στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων» Οι νέες τάσεις στα ζυμαρικά αλλάζουν την εικόνα στα ράφια των μίνι μάρκετ Εναλλακτικά & καινοτόμα ζυμαρικά Π ολλοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανι- κής που επενδύουν σταθερά στην κατηγορία των ζυμαρικών, καθώς παραδοσιακά τα εν λόγω προϊόντα προτιμώνται από τους Έλληνες κατανα- λωτές, αποτελώντας μια γρήγορη και γευστική επιλογή γεύματος για όλη την οικογένεια. Η κατανάλωση των ζυμαρικών στη χώρα μας κυμαίνεται σε υψηλά κατά κεφαλήν επίπεδα, ενώ ιδιαίτερα εν μέσω κορωνοϊού οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν, αφού πρόκειται για τρόφιμα που, σε γενικές γραμμές, είναι οικονομικά και αποθη- κεύονται εύκολα για πολύ καιρό. Πέρα όμως από την αυξημένη ζήτηση που σημείωσαν τα μακαρόνια σε σούπερ και μίνι μάρκετ τα τελευταία χρόνια, η κατηγορία παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέ- ρον. Για δεκαετίες, προϊόντα όπως τα κλασικά σπαγγέτι κυριαρχούσαν στο τραπέζι των Ελλήνων. Όμως πλέον η

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=