Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34
Κωδικοί αυστηρά για… ανηλίκους Ανάμεσα σε δεκάδες κωδικούς χωρίς γλουτένη, ζυμαρικά με λαχα- νικά ή χαρούπι και μακαρόνια από όσπρια, οι εταιρείες έχουν λανσά- ρει και αρκετά προϊόντα ζυμαρικών που απευθύνονται στο παιδικό καταναλωτικό κοινό. Αυτά τα προϊ- όντα περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για τη σωστή ανάπτυξή του και προσελκύουν με περίτεχνα σχήματα την προσοχή των μικρών καταναλωτών. Χαρακτηριστικό παρά- δειγμα αποτελούν τα προϊόντα που έχει λανσάρει η γνωστή βιομηχανία Ήλιος. Η Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος παρουσίασε στην αγορά δύο νέα προϊόντα ολικής άλεσης, στοχεύοντας να προσφέρει εναλλακτικές επι- λογές στην καθημερινή διατροφή των παιδιών, και όχι μόνο. Τα Ζωάκια ολικής ήρθαν να προστεθούν στη σειρά «Τα παιδικά μας», όπου η Βιομηχανία Ζυμαρικών Ήλιος διαθέτει ήδη μεγάλη ποικιλία σχημάτων για παι- διά όλων των ηλικιών. Ο Τραχανάς ολικής με αγελαδινό γάλα, που ανήκει στη σειρά των παραδοσιακών ζυμαρικών «Ήλιος», αποτε- λεί μια νέα επιλογή, προσανατολισμένη στην υγιεινή διατροφή και στις προσδοκίες του σύγχρονου ανθρώ- που. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης προσφέρουν όλα τα πολύτιμα συστατικά του φλοιού των σπόρων του στα- ριού και, για αυτό, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό. Παιδικά ζυμαρικά περιλαμβάνονται και στο χαρτο- φυλάκιο της εταιρείας Mέλισσα, η οποία διαθέτει σε σούπερ και μίνι μάρκετ τα Melissa Pasta Kids σε διάφορα σχή- ματα, ώστε τα παιδιά να παίρνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απα- ραίτητα για την ανάπτυξή τους και την ισορροπημένη λειτουργία του οργα- νισμού τους. Κερδίζουν έδαφος στα μίνι μάρκετ τα μακαρόνια ολικής άλεσης Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης προτιμώ- νται στις μέρες μας από μία μεγάλη μερίδα πελατών, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που απορρίπτουν πλήρως το λευκό αλεύρι και τα παράγωγά του. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό είναι ότι τα προϊόντα που δημιουργούνται από αλεύρι ή σιμιγδάλι ολικής άλεσης περιέχουν ολόκληρο τον σπόρο του δημητριακού, σε αντίθεση με το λευκό επε- ξεργασμένο αλεύρι, που προέρχεται μόνο από το εσωτερικό μέρος του σπόρου. Παράλληλα, όπως τονίζουν διατροφολόγοι, στον φλοιό και το φύτρο του δημητριακού που αξιοποιούνται κατά την ολική άλεση υπάρχουν πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώ- ρια αγορά λανσάρουν διαρκώς νέους κωδικούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να τονώσουν τους τζίρους της μικρής λιανικής. Η Eurimac ΑΕ, για παράδειγμα, μετά το λανσάρισμα της δημοφιλούς σειράς ΜΑΚΒΕΛ με 5 Δημητριακά αλλά και των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ Ολικής Άλεσης με Βρώμη, παρουσίασε στην αγορά τα ΜΑΚΒΕΛ Ολικής Άλεσης με 60% περισσότερες φυτικές ίνες, με στόχο να διεκδικήσει μερίδιο σε ένα πολύ πιο απαιτητικό κοινό καταναλω- τών. Στόχος της νέας σειράς είναι να προσεγγίσει τα δυναμικά κοινά που στρέφονται σε ένα πιο σύγχρονο 58 Ζυμαρικά από όσπρια προτι- μούν πια αρκετοί καταναλωτές και στην Ελλάδα. «Πολλές μικρότερες επιχειρήσεις στον κλάδο των ζυμαρικών προσφέρουν νέες προτάσεις από φρέσκα, χειροποίητα ζυμαρικά, που διατίθενται και στα μίνι μάρκετ» Τα φρέσκα χειροποίητα ζυμαρικά έχουν αρχίσει να κερδίζουν το δικό τους μερί- διο στην αγορά. ZYMAΡΙΚΑ Αφιέρωμα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=