Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

66 μικροί παραγωγοί τας, τα αλείμματα φρούτου χωρίς ζάχαρη, τα χειροποίητα ντολμαδάκια μας και το παραδοσιακό κυδωνόπαστο. Και δεν σταματάμε εδώ. Κάθε μήνα οι Γουμένισσες συμπληρώνουν την γκάμα τους με νέες γευστικές προτάσεις, έξω από τα συνηθισμένα… M.M.: Μεταξύ των προϊόντων σας υπάρχουν και vegan κωδικοί. Υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τη συγκεκριμένη κατηγορία; Μ.Κ.: Η αγορά των vegan προϊόντων είναι από τις πλέον αναπτυσσόμενες παγκοσμίως, όπου όλο και περισσότεροι καταναλωτές –κυρίως για λόγους υγείας– επιλέγουν να καταργήσουν το κρέας από τη διατροφή τους ή να το μειώσουν σημαντικά, αντικαθι- στώντας το με φυτικά υποκατάστατα. Οι Γουμένισσες, αφουγκραζόμενες τις ανάγκες των σύγχρονων κατα- ναλωτών και της αυξανόμενης ζήτησης, ανέπτυξαν προϊόντα vegan, με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη και άλλα ειδικά χαρα- κτηριστικά, για όσους ακολουθούν έναν εναλλακτικό τρόπο διατροφής, ενώ σχεδιάζουν την επέκταση της vegan γκάμας με νέους κωδικούς στο άμεσο μέλλον. M.M.: Από πού λαμβάνετε τις πρώτες ύλες και πού παρασκευάζονται τα προϊόντα σας; Μ.Κ.: Η πλειοψηφία των πρώτων υλών, με τις οποίες παρασκευάζονται τα προϊόντα «οι Γουμένισσες», προ- έρχεται από Έλληνες παραγωγούς από όλη την Ελλάδα. Φρέσκα φρούτα και λαχανικά, αυγά, όσπρια, ρύζια και άλλα βασικά υλικά επιλέγονται αυστηρά από σταθερούς συνεργάτες-παραγωγούς και ελέγχο- info point νται κατά την παραλαβή τους από το τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρείας μας. Τα προϊόντα παρασκευά- ζονται χειροποίητα στις νέες εγκαταστάσεις μας. M.M.: Σε ποιες περιοχές διανέμετε προϊόντα σε μίνι μάρκετ και πόσο σημαντικό είναι το συγκεκριμένο κανάλι για τις πωλήσεις σας; Μ.Κ.: Η κύρια σώρευση σημείων πώλησης του κανα- λιού μίνι μάρκετ υφίσταται στις πόλεις Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Τα μίνι μάρκετ σήμερα εξελίσσονται και αλλάζουν νοοτροπία, μετατρέπονται από καταστήματα ευκολίας με γνωστές πολυεθνικές μάρκες σε κατα- στήματα τροφίμων που επιλέγουν συνειδητά προϊόντα ποιότητας και ελληνικού χρώματος. Προτείνουν στους καταναλωτές τους μη μαζικά προϊόντα, που φέρουν μια μοναδικότητα, αναβαθμίζοντας παράλληλα το προφίλ του καταστήματος, με αποτέλεσμα την αύξηση και της πελατειακής τους βάσης. Στο πλαίσιο αυτό, τα μίνι μάρκετ είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τα προϊόντα «οι Γουμένισσες», με δεδομένο ότι μπορούν να αποτε- λέσουν ένα δυναμικό κανάλι που θα φέρει κοντά σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές τα προϊόντα μας. M.M.: Η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε τις πωλήσεις σας; Σε τι βαθμό; Μ.Κ.: Οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια, και ακόμα περισσότερο από την αρχή της πανδημίας, αναζητούν μη βιομηχανοποιημένα προϊόντα. Στρέφονται σε πιο αυθεντικές γεύσεις, σε αγνότερα υλικά και σε προϊό- ντα που θυμίζουν μαγειρική σαν στο σπίτι μας. Οι Γουμένισσες, ανταποκρινόμενες απόλυτα σε αυτή τη γευστική αναζήτηση, κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην αγορά και εν μέσω πανδημίας, κατακτώντας καθημε- ρινά την προτίμηση των καταναλωτών. M.M.: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας; Μ.Κ.: Η συνεχής ανάπτυξή της, ώστε να εξελιχθεί στην πιο δημοφιλή εταιρεία delicatessen-ποιοτικών τροφί- μων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με εκατομμύρια πιστούς καταναλωτές. Απευθύνουμε ένα μεγάλο ευχα- ριστώ στους πελάτες μας και δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να παράγουμε χειροποίητα, εξαιρετικής γεύσης προϊόντα, με απόλυτη προσήλωση στην ποιό- τητα, μακριά από οτιδήποτε βιομηχανοποιημένο. Μ Είστε μικρός παραγωγός κι επιθυμείτε να παρουσιάσουμε την εταιρεία και τα προϊόντα σας; Στείλτε μας e-mail στο editors@minimarketmag.gr Τα προϊόντα της εταιρείας παρα- σκευάζονται χειροποίητα στις νέες εγκα- ταστάσεις της ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου στη Θεσσαλονίκη.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=