Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

68 Δ εκάδες κωδικοί μπίρας φιλοξενούνται στα ψυγεία των μίνι μάρκετ, καθώς οι επαγγελμα- τίες της μικρής λιανικής επενδύουν σταθερά στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Μπίρες από μεγάλες πολυεθνι- κές, ελληνικές μπίρες από μικρές ζυθοποιίες ή καινοτόμα προϊόντα χωρίς αλκοόλ αποτέλεσαν, και εν μέσω καραντίνας, τονωτική ένεση για μίνι μάρκετ και περίπτερα, παρά το γεγονός ότι το κλείσιμο της εστίασης και οι ολέθριες επιπτώσεις στον τουρισμό έφεραν τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο κανάλι αντιμέτωπες με τεράστια προβλήματα. Η πανδημία βρήκε την αγορά μπίρας στην Ελλάδα σε μια φάση μεγάλης ανάπτυξης, κυρίως από τον κλάδο των μεσαίων και μικρών ζυθοποιείων, με τη συνολική παραγωγή μπίρας στη χώρα να υπολογίζεται σε 4.075.000 εκατόλιτρα ετησίως. Το κλείσιμο της εστίασης και η «εξαφάνιση» του τουρι- σμού, όμως, «πάγωσαν» την μπίρα και τις εταιρείες που ασχολούνται με αυτή. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Ολυ- μπιακή Ζυθοποιία, ο όγκος των πωλήσεών της στην εγχώρια αγορά υποχώρησε κατά 26% –περίπου, δηλαδή, στα επίπεδα του συνόλου της αγοράς– ενώ Η πανδημία ανέτρεψε τα δεδομένα και στην αγορά της μπίρας, με τα μίνι μάρκετ να βγαίνουν κερδισμένα, αφού οι πωλήσεις τους στο συγκεκριμένο κανάλι, ακολούθησαν ανοδική πορεία κατά την περίοδο της καραντίνας. Της Ελένης Σαραντάκη ΜΠΙΡΕΣ Αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους στα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=