Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

76 Η πανδημία του κορωνοϊού δημιούργησε πολλά προβλήματα στην αγορά, με επιχειρήσεις του λιανεμπορίου να καλούνται να αντιμετωπί- σουν, εκτός από τα μέτρα, και τη μειωμένη ζήτηση των προϊόντων τους από τους καταναλωτές. Στο διάστημα της καραντίνας, πολλοί Έλληνες παρέμειναν κατά βάση στα σπίτια τους και απέφυγαν τις αγορές με click away, αλλά και τις online αγορές. Οι τελευταίες εμφανίζονται ιδιαίτερα αυξημένες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν αλλά ούτε και να πλησιά- σουν τις φυσικές αγορές. Ως εκ τούτου, πολλά ήταν τα προϊόντα που έμειναν στα ράφια κατά τη διάρκεια αυτής της ανεπανάληπτης περι- όδου, με τα τρόφιμα και τα ποτά να αποτελούν τη βασική εξαίρεση του κανόνα. Τα σούπερ μάρκετ ήταν από τους απόλυτα ευνοημένους αυτής της περιόδου, καθώς οι καταναλωτές το… έριξαν στο φαγητό και στο ποτό στο σπίτι, όσο η εστίαση παρέμεινε κλειστή από το περα- σμένο φθινόπωρο και μετά. Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από τα σχετικά στοιχεία, που αναδεικνύουν τα τρό- φιμα και τα ποτά «νικητές» των Lockdown, με αύξηση στις πωλήσεις τους. Του Στέλιου Ασλανίδη Οι περισσότερες κατηγορίες τροφίμων και ποτών εμφάνισαν θετικούς δείκτες κατά την περίοδο των Lockdown, με τους καταναλωτές να εκτινάσσουν τη ζήτηση, κυρίως σε «κανάλια» όπως το σούπερ και το μίνι μάρκετ. Τρόφιμα & Ποτά Οι «νικητές» την περίοδο του κορωνοϊού

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=