Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 34

9 ειδήσεις Νέο μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελεί η SEPTONA, μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά των προϊόντων προσωπικής περιποίησης από το 1975. Σύμφωνα με σχετική ανα- κοίνωση, «εστιάζοντας στην καθετοποίηση της παραγωγής και στις εξαγωγές, η SEPTONA σήμερα έχει περάσει στη δεύτερη γενιά, συνεχίζοντας το έργο των δημιουργών της με τις ίδιες επαγγελματικές και ηθικές αξίες. Στα 4 εργοστάσιά της στην Ελλάδα παράγονται πάνω από 1.500 κωδικοί προϊόντων, τα οποία διακινούνται και στις 70 χώρες όπου εξάγει μέσω των 5 κέντρων διανομής που διαθέτει στην Ευρώπη. Η σταθερά ανοδική πορεία που ακολουθεί οφείλεται στην επένδυση σε στρατηγικούς πυλώνες, όπως η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, η έρευνα για ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες, η στοχευμένη επικοινωνία της μάρκας με τους καταναλω- τές και η στρατηγική επένδυση στη σχέση βρέφους-μητέρας. Το νέο μέλος της πρω- τοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ επιθεωρείται επιτυχώς σύμφωνα με τους κώδικες ηθικής δεοντολογίας ETI-SMETA & Amfori BSCI και έχει βραβευτεί με διακρίσεις, όπως τη Top Non-Food Supplier στα Supermarket Awards 2020 καθώς και στα Green Awards 2021 για τη νέα σειρά SEPTONA Ecolife. Η εταιρεία στηρίζει την ανάπτυξή της στη σύγχρονη τεχνολογία, στην ανώτερη ποιότητα των προϊόντων που παράγει και στο υψηλής τεχνογνωσίας ανθρώπινο δυναμικό, ενώ εδώ και 46 χρό- νια στηρίζει έμπρακτα το παιδί, τη γυναίκα, τον ηλικιωμένο και την οικογένεια». Στα 350 ευρώ το κέρδος των νοικοκυριών από προσφορές Περίπου 350 ευρώ εξοικονόμησε τον προηγούμενο χρόνο κάθε νοι- κοκυριό από τις προσφορές που τρέχουν στα σούπερ μάρκετ, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να ενημερώνεται για τις σχετικές εκπτώσεις από τα φυλλάδια των αλυσίδων. Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από τη στάθμιση της συνολικής αξίας αγορών ανέρχεται σε 13%, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία των προ- ωθητικών ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος άνω των 350 ευρώ ετησίως για το 2020, με τη μέση ετήσια εξοικονόμηση τα τελευταία χρόνια να είναι πάνω από 300 ευρώ. Η αξία αυτή είναι σταθερή σε ετήσια βάση την τελευ- ταία πενταετία, με εξαίρεση το 2016, χρονιά υπολειτουργίας δύο εκ των τότε σημαντικότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το όφελος είναι πολύ σημαντικότερο από το αντίστοιχο όφελος του 2014, εξαιτίας της μείωσης της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου, η οποία εκτιμάται σε περίπου 4% την εξεταζόμενη πενταετία. Συνολικά, η μέση εξοικονόμηση ανά νοικοκυριό εκτιμάται σε περίπου 2.100 ευρώ. Στα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πραγματοποίησε την πρώτη ενέρ- γεια στο λιανεμπόριο για το 2021, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματός της στο καταναλωτικό κοινό, σε συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος. Η ενέργεια, με κεντρικό μήνυμα «Το ’ψαξες;», διήρκησε μέχρι τις 6 Απριλίου, προτρέποντας τους καταναλωτές της αλυσίδας να αναζη- τήσουν κατά τη διάρκεια των αγορών τους το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα μέλη της πρωτοβουλίας. Με αυτό τον τρόπο, το κοινό είχε τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και για τα προϊόντα των εταιρειών-μελών που διαθέτουν κωδικούς σε ειδική προσφορά. Οι συμμετέχου- σες εταιρείες είναι στο σύνολο τους 24, και συγκεκριμένα οι: Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ–ΖΑΓΟΡΙ, Kalamata Papadimitriou, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Brava, ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ, KΥΚΝΟΣ, Petrou Nuts, Βιολάντα, Endless-Ευρωχαρτική, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, Draculi Coffee, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισί- δωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Μύλοι Θράκης, Γεωδή και ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, γνωστοποιήθηκε η ενέργεια μέσω του φυλλαδίου προσφορών της Δ. Θανόπουλος ΑΕ, με συγκεκριμένη προβολή των προϊόντων στα καταστήματα σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, με βίντεο των μηνυμάτων της πρωτο- βουλίας και με σηματοδότηση των προϊόντων στα ράφια. Στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και η SEPTONA

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=