Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 36

ειδήσεις 12 Πάνω από 1.000 καταστήματα έχουν επιλέξει την Intale Η Intale είναι μία από τις ταχύ- τερα αναπτυσσόμενες εταιρείες λογισμικού που απευθύνεται στη μικρή λια- νική. Προσφέρει λύσεις, ως σύμμαχος, στην καθημερινό- τητα των περιπτέρων και των μίνι μάρκετ, με περισσότερα από 1.000 καταστήματα να την έχουν επιλέξει στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Intale προσφέρει ένα πανίσχυρο εργαλείο που ισχυρο- ποιεί τον ρόλο και τη θέση του ιδιοκτήτη καταστήματος μικρής λιανικής, γεφυρώνει αμφίδρομα τη συνεργασία ανάμεσα σε προμηθευτές και στα τελικά σημεία πώλησης (POS), ενώ ψηφιοποιεί και αυτοματοποιεί ένα πολύ μεγάλο μέρος των εργασιών που πραγματοποιεί ο ανεξάρτητος έμπορος στο κατάστημα. Εγκρίθηκε η εξαγορά της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνι- σμού η εξαγορά της εταιρείας Δωδώνη ΑΕ Αγροτική Βιομηχανία Γάλακτος Ηπείρου από την εταιρεία Venetiko Holdings Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία. Σύμφωνα με σχετική ανα- κοίνωση, σε συνεδρίαση της ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποφασίστηκε ομόφωνα «η έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, που αφορά την από- κτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της εταιρείας ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε. – ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ από την εταιρεία VENETIKO HOLDINGS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑNΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 3 του Ν.3959/11, όπως ισχύει. Ειδικότερα, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, σε ολο- μέλεια, ομόφωνα εγκρίνει κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του ν. 3959/2011, την από 19.5.2021 γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά τη μεταβολή ελέγ- χου, άμεσα, επί της εταιρείας SI FOODS HOLDINGS LIMITED και, έμμεσα, επί της ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ, από τον αποκλειστικό έλεγχο της SI FOODS LIMITED στον αποκλειστικό έλεγχο της VENETIKO HOLDINGS MAE, δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παρα- γράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές τις οποίες αφορά». Ανάπτυξη σε όλες τις αγορές για την Coca-Cola HBC Τα οικονομικά αποτελέσματα του εξαμήνου ανα- κοίνωσε ο όμιλος Coca-Cola HBC AG, που δείχνουν ενίσχυση των μεριδίων αγοράς κατά το δεύτερο τρίμηνο, με αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση το πρώτο εξά- μηνο κατά 23,1%, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Τα καθαρά έσοδα σε δημοσιευμένη βάση αυξή- θηκαν κατά 14,7%. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση 4%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 (σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης). Η ενί- σχυση των μεριδίων αγοράς σε αξία, επίσης, κατέγραψε αύξηση 50 μονάδων βάσης στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών. Σημειώθηκε, ακόμη, αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 15,9% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Οι επιδόσεις στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης διατηρή- θηκαν, σε συνδυασμό με ανάκαμψη στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, κατά το δεύτερο τρίμηνο. Παράλληλα, καταγράφηκε βελτίωση στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, χάρη στις αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν σε περισσό- τερες από το 90% των αγορών και στο θετικό μείγμα κατηγορίας προϊόντων, συσκευασίας και καναλιών διανομής. Η προτεραιοποίηση των διαθέσιμων ευκαιριών και η καινοτομία στο πλαίσιο του 24/7 χαρτοφυλακίου προϊόντων ενι- σχύουν τη δυναμική. Ο όγκος πωλήσεων των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 16,2%, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες να καταγράφουν αύξηση 37,0% και τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη να αυξά- νονται κατά 40,3%. Τέλος, ο όγκος πωλήσεων των ποτών ενέργειας σημείωσε αύξηση 66,1%, κυρίως λόγω των καλών επιδόσεων των Monster, Burn και Predator.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=