Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 36
15 ειδήσεις Στα 78 ευρώ η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών στο κανάλι του οργανωμέ- νου λιανεμπορίου τροφίμων, με τα πρόσφατα στοιχεία της Convert Group να δείχνουν θεαμα- τική εξέλιξη. Η μέση αξία του αγοραστι- κού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί, το πρώτο εξάμηνο του 2021, στα €78,70 με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Μάλιστα, σχεδόν τα 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγορα- στικό καλάθι αποτελούν φρέσκα τρόφιμα. Το work-from-home trend εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές για τη διεξαγωγή των αγορών τους: Το 71% του συνόλου των online παραγγελιών προέρχονται από λάπτοπ και σταθερούς υπολογιστές. Η Δευτέρα συνεχίζει να αποτελεί την πιο δημο- φιλή ημέρα για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι. Η ΜΙΝΕΡΒΑ ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της Mediterranean Foods Η βιομηχανία τροφί- μων ΜΙΝΕΡΒΑ ανακοίνωσε και επί- σημα τη συμφωνία για την εξαγορά της εται- ρείας Mediterranean Foods ΑΕ, γεγονός που θα της επιτρέψει να κάνει άνοιγμα και σε νέες κατηγορίες προϊό- ντων. Πιο συγκεκριμένα και στο πλαίσιο της στρατηγικής της για διεύρυνση των δραστηριοτήτων της σε περισσότερους κλάδους της αγοράς τροφίμων, η ΜΙΝΕΡΒΑ θα γίνει ο νέος πλειοψηφικός μέτοχος της Mediterranean Foods AE. Μέσα από την εξαγορά αυτή, η ΜΙΝΕΡΒΑ ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με προϊόντα αρτυμάτων και δύο εμπορικές μάρκες, τα Brava και τα Delicia. Επιπλέον, αποκτά τη μονάδα παραγωγής της Mediterranean Foods στο Λεωνίδιο Αρκαδίας, ένα σύγχρονο εργοστάσιο επιφάνειας 5.200 τ.μ., όπου παράγονται τέσσερις κατηγορίες προϊόντων (μουστάρδες, κέτσαπ, μαγιονέ- ζες και άλλες σάλτσες), απευθυνόμενες τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική αγορά τροφίμων. Η Λουξ κατάφερε να ξεχωρίσει και στα Retail Business Awards 2021, καθώς η επετειακή της καμπάνια κέρδισε την πρώτη θέση και το Gold βραβείο, στην κατηγορία «Suppliers Brand Campaign». Πιο συγκεκριμένα, η Λουξ κατέκτησε την κορυφαία διάκριση στην εν λόγω κατηγορία σε μια διοργάνωση της Direction Business Network. Η απονομή των βραβείων Retail Business Awards 2021 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τριτη, 20 Ιουλιου 2021, στο πλαίσιο της 19ης διοργάνωσης του μεγαλύτε- ρου και μακροβιότερου θεσμού βραβείων του ελληνικού λιανεμπορίου & της βιομηχανίας. Η μοναδική καμπάνια της Λουξ «Πλάι-πλάι», που της χάρισε την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία, είναι αφιερωμένη στα 70 χρόνια πορείας και ιστορίας της και εκφράζει με μονα- δικό και απρόσμενο τρόπο την αγάπη του κοινού. Αξίζει να σημειωθεί ότι την ταινία δημι- ούργησε η Magiq Doorz, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη. Την παραγωγή εκτέλεσε η WCA Productions ενώ την επιμέλεια της στρα- τηγικής είχε η FYI Marketing House. Τη μουσική της ταινίας υπογράφει, αποκλειστικά για την εταιρεία, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, σε μια special-edition εκτέλεση του αγαπημένου τραγουδιού «Πλάι-πλάι», σε στίχους Νίκου Γρί- τση και νέα ενορχήστρωση Soumka. Η Λουξ μοιράζεται για δεύτερη συνεχή χρονιά μια ακόμα βράβευση ως Supplier Brand Campaign μαζί με όλους τους συντελεστές και κυρίως με το κοινό, που αναδεικνύει την αγάπη του στο brand για πάνω από 70 χρόνια. Gold βραβείο για την επετειακή καμπάνια της Λουξ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=