Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 36

56 παρουσίαση Τα baby φύλλα και τα πλεονεκτήματά τους Βaby φύλλα (leaves) ονομάζονται τα νεαρά φύλλα λαχανικών μικρού μεγέθους (~10εκ.). Αποτελούν τη νέα τάση στη σύγχρονη διατροφή λόγω της εμφάνισής τους, της μεγαλύτερης διατηρησιμότητάς τους, αλλά και των περισσότερων επιλογών στην παρασκευή μιας σαλάτας. • Παρουσιάζουν άριστη διατηρησιμότητα (διάρκεια ζωής), λόγω της μικρής παρέμβασης στα λαχανικά, από τη συγκομιδή έως και την τυποποίηση. • Έχουν λιγότερες απώλειες θρεπτικών συστατικών και ιχνοστοιχείων, διότι τα κύτταρα των φύλλων δεν καταστρέφονται από την κοπή και πλύση. • Διατίθενται σε μεγάλη ποικιλία λαχανικών (χρώματα, σχήματα, γεύσεις). • Έχουν χαρακτηριστική γεύση. • Η εικόνα τους είναι πιο ελκυστική, τόσο στο ράφι όσο και στο πιάτο. Προϊόντα ποιότητας για τα μίνι μάρκετ Τα προϊόντα της εταιρείας ξεχωρίζουν για την ποιότητά τους και διανέμονται σε όλη την Ελλάδα μέσω κεντρι- κών παραδόσεων στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλλά και στη μικρή λιανική μέσω των μεγά- λων λαχαναγορών της Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει συσκευασίες retail (100, 150 και 200 γραμμαρίων), αλλά και συσκευ- ασίες HORECA του 1 κιλού. Χωρίζονται σε προϊόντα baby φύλλων: Ρόκα, Σπανάκι, Tatsoi, Μουστάρδας, Mizuna, αλλά και σε σαλάτες-μείγματα: Ελληνική, Πιπεράτη Kale Mix. Η εταιρεία βρίσκεται, παράλληλα, και σε φάση υλοποί- ησης νέας στρατηγικής ανάπτυξης, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την ανανέωση της γκάμας των προϊόντων με καινούργια μείγματα των σαλατών που ήδη κυκλοφορούν, αλλά και με την προσθήκη νέων κωδικών (4 νέοι κωδικοί). Επίσης, αναμένονται στην αγορά και καινούργιες συσκευασίες retail, πιο χρηστικές σε επίπεδο παρουσίασης των χαρακτηριστι- κών της εταιρείας και των προϊόντων, αλλά και πιο ελκυστικές στα πιο δυναμικά κοινά. Παράλληλα, η Βεζύρογλου θα έχει πλέον και μία πολύ πιο σύγχρονη «εικόνα», καθώς κατασκευάζει νέα ιστοσελίδα. Σε ανοδική τροχιά εν μέσω πανδημίας Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά, δημιουργώντας πολλά προβλήματα σε όλες τις επιχειρήσεις. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία Βεζυρόγλου έχει καταφέρει να ακολουθήσει θετική τροχιά και μέσα σε αυτή την κατάσταση. Η πορεία της την τελευταία τρι- ετία είναι συνεχώς ανοδική, με διψήφια ανάπτυξη ετησίως, ακόμη και την περασμένη όπου τα προβλή- ματα ήταν εμφανή, αλλά και φέτος που παρουσιάζεται, ήδη, μεγαλύτερη δυναμική. Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους: • Διπλασιασμός πωλήσεων τυποποιημένων (συσκευ- ασμένων) baby φύλλων, την 3ετία 2018-2020. • Ρυθμός ανάπτυξης το 2021 (6μηνο): 40%. • Μερίδιο αγοράς στην κατηγορία «μη πλυμένες φρέ- σκες συσκευασμένες σαλάτες»: 62%. • Επενδύσεις τελευταίας 4ετίας: 5,4 εκατ. ευρώ. • Επενδύσεις που προγραμματίζονται για την 3ετία 2021-2023: 5 εκατ. ευρώ. Όπως γίνεται αντιληπτό, η εν λόγω εταιρεία έχει καθιε- ρωθεί πια στην αγορά και προσφέρει μία αξιόπιστη εναλλακτική για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα κατα- στήματα της μικρής λιανικής. Τα προϊόντα της ανταποκρίνονται στις σημαντικότερες τάσεις στην αγορά τροφίμων και, έτσι, φαίνεται ότι αξίζει να επεν- δύσει κανείς στην τοποθέτησή τους στα ψυγεία. ebsite: www.vezyrogloufarm.com Μ info point Η εταιρεία Βεζύρογλου αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα baby φύλλων της χώρας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=