Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 36

66 Τα παιχνίδια και οι δωροσακούλες αποτελούν δύο κατηγορίες προϊόντων που μπορούν να φέρουν καλές πωλήσεις στα μίνι μάρκετ, προσφέροντας μάλιστα και σημαντικό περιθώριο κέρδους για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Του Βάιου Τασούλα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ T α παιχνίδια στα μίνι μάρκετ είναι μία κατηγορία προϊόντων που συχνά δεν αξιοποιείται όπως θα έπρεπε, καθώς θεωρείται ότι δεν πρόκειται για πωλήσεις πρώτης ανάγκης, με αποτέλεσμα να αφήνονται και σε… δεύτερη μοίρα. Στην πραγματικότητα όμως και ειδικά για μια μεγάλη μερίδα μίνι μάρκετ, τα παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό όπλο όχι μόνο για την αύξηση των κερδών τους, αλλά και για την προ- σέλκυση πελατών. Πολλοί επαγγελματίες της μικρής λιανικής επιβεβαιώνουν ότι η αξιοποίηση της συγκεκρι- μένης κατηγορίας έχει φέρει νέους πελάτες στο μαγαζί τους, αλλά και ενίσχυση στον συνολικό τους τζίρο. Η περί- οδος του κορωνοϊού φαίνεται ότι είχε μάλιστα θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις τους στα μίνι μάρκετ, καθώς «χτυπήθηκαν» άλλα κανάλια, ειδικά κατά τη διάρκεια των Lockdown. Νέα δεδομένα εν μέσω κορωνοϊού Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα δεδομένα σε ολό- κληρη την αγορά και αυτό ισχύει και για τα παιχνίδια, καθώς οι περιορισμοί και τα Lockdown δημιούργησαν νέες –και σε πολλές περιπτώσεις αναγκαστικές– συνή- θειες. Κατ’ αρχάς, οι περιορισμοί στις μετακινήσεις και τα κλειστά καταστήματα οδήγησαν σε ραγδαία μείωση των πωλήσεων στα καταστήματα παιχνιδιών και σε μεγάλους «παίκτες» της αγοράς, όπως τα Jumbo. Αντίθετα, ενισχύ- Δυναμικός κλάδος με μεγάλο περιθώριο κέρδους

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=