Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37
ειδήσεις 12 Brand of the Year η ΔΕΛΤΑ στα Packaging Awards 2021 Οι συσκευασίες των προϊόντων ΔΕΛΤΑ διακρίθηκαν με 5 βρα- βεία στα Packaging Awards 2021, στα οποία επιπρόσθετα η εταιρεία κατέκτησε και τον τίτλο «Brand of the Year». Συγκεκριμένα, η ΔΕΛΤΑ έλαβε δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες «Labelling Innovation» και «Marketing in the Greek market» για το επιτυχημένο επαναλανσάρισμα του Life Tsai. Η σειρά γάλακτος της ΔΕΛΤΑ «Μικρές Οικογενειακές φάρμες» έλαβε Silver βραβείο στην κατη- γορία «Marketing in the Greek market» για το επαναλανσάρισμα που έκανε στις αρχές 2021 και η νέα σειρά γάλακτος «του Τόπου μας» έλαβε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Labelling Innovation» για τη συσκευασία της. Στην κατηγορία «Successful Branding», η ΔΕΛΤΑ διακρίθηκε με Silver βραβείο για τη νέα σειρά «Vitaline Go Protein» με 15 γραμ. πρωτεΐνης. Αυξημένη η σπατάλη τροφίμων για τα νοικοκυριά Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, πραγματοποί- ησε 18μηνη έρευνα, με σκοπό τη διερεύνηση και την αξιολό- γηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα και σε κάθε στάδιο της παραγωγής, από το αγρό- κτημα έως το πιάτο. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου αποκάλυψε ότι κάθε χρόνο στην Ελλάδα, τα ελληνικά νοικοκυριά πετούν πάνω από 1.000.000 τόνους τροφίμων, οι μισοί εκ των οποίων θα μπορούσαν με ασφάλεια να καταναλωθούν και όχι να καταλήξουν στα σκουπίδια. Επιπλέον, η σπατάλη τροφίμων στον οικιακό τομέα ξεπερνά το 50% της συνολικής σπατάλης: κάθε πολίτης στην Ελλάδα πετά σε ετήσια βάση 98,2 κιλά τροφίμων από το νοικο- κυριό του, ενώ για μια τετραμελή οικογένεια το νούμερο αυτό αγγίζει τα 392,8 κιλά τροφίμων. Παράλληλα, η σπατάλη τροφίμων προκαλεί ανυπολόγιστη σπατάλη φυσικών πόρων, οι οποίοι διατίθενται για την παραγωγή τροφίμων που τελικά δεν καταναλώνονται. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τη WWF Ελλάς, έχει ανακοινώσει για την αντιμετώπιση του ζητήματος συντο- νισμένες δράσεις, που μπορούν να βελτιώσουν τα υψηλά ποσοστά σπατάλης τροφίμων, όπως δείχνει και η πρώτη ολοκληρωμένη έρευνα στη χώρα μας. Ισχυρή ελληνική παρουσία στην ANUGA 2021 Περισσότεροι από 70.000 εμπορικοί επισκέπτες επισκέφτηκαν τη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών ANUGA 2021, τη μεγαλύτερη έκθεση τρο- φίμων και ποτών στον κόσμο, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας, από τις 9 ως τις 13 Οκτωβρίου. Η Ελλάδα, με 172 εκθέτες, είχε την έβδομη μεγα- λύτερη εθνική συμμετοχή ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που αποδεικνύει τη δυναμική των επιχειρήσεών της, όπως αυτή αντανακλάται και στην αύξηση των ελληνικών εξαγωγών. Το εθνικό περίπτερο το οποίο ξεχώ- ρισε ανάμεσα σε 98 άλλες εθνικές συμμετοχές οργανώθηκε από την Enterprise Greece (Ελλη- νική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου). Φιλοξένησε, σε 1.800 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακού χώρου, σημαντικούς εξαγω- γείς τροφίμων από όλη την Ελλάδα, με παρουσία τόσο επιτόπια όσο και ηλεκτρονική μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ANUGA@HOME, όπου συμμετείχαν επιπλέον 13 εκθέτες. Το γεγονός αυτό επέτρεψε σε όσους διεθνείς αγοραστές δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν, λόγω της πανδη- μίας, να κάνουν δεκάδες ηλεκτρονικές συναντήσεις με ελληνικές επιχειρήσεις. Η εθνική συμμετοχή προβλήθηκε τόσο μέσω διαφημιστι- κών αναρτήσεων στα κεντρικότερα σημεία της έκθεσης, όσο και μέσω μιας στοχευμένης, ηλε- κτρονικής, διαφημιστικής εκστρατείας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Άξια αναφοράς είναι η συμμετοχή σχεδόν του συνόλου των περιφε- ρειών της χώρας, που πλέον εμφανίζουν σημαντική δραστηριότητα στην προώθηση της εξωστρέφειας, βοηθώντας εταιρείες τους να συμμετάσχουν –είτε δια ζώσης είτε ψηφιακά– σε σημαντικές εκθέσεις στο εξωτερικό.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=