Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

15 ειδήσεις Χάλκινο βραβείο στα HR Awards για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου και διαδραστικού προγράμ- ματος onboarding για τους νέους εργαζόμε- νους της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ξεχώρισε στα φετινά HR Awards και έλαβε βραβείο Bronze στην κατηγο- ρία «Best Internal Use of Academies». Το νέο πρόγραμμα οnboarding παρέχει στον εργαζόμενο αναλυτική πληροφόρηση για την εταιρεία και τις διαδικασίες της, με έναν δια- δραστικό και ευχάριστο τρόπο, παρά την απόσταση που έπρεπε να διατηρηθεί λόγω της πανδημίας. Με βασικούς άξονες την ευθυγράμμιση στις νέες συνθή- κες, τη βελτιστοποίηση της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων, την άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή των νέων εργαζομένων και την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, υλοποιήθηκε μια σειρά από δράσεις, οι οποίες είχαν μεγάλη απήχηση και αξιολογήθηκαν θετικά από τους εργαζομένους. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευ- τών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε περισσότερες από 39 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέ- μει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, τις ιρλανδικές μπίρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weiss μπίρα Schneider Weisse και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Τριπλή διάκριση για το νερό ΘΕΟΝΗ στα Fine Water Awards Το νερό ΘΕΟΝΗ κατάφερε να ξεχωρίσει για μία ακόμη φορά σε έναν από τους πιο έγκριτους διεθνείς θεσμούς ποιότητας και γεύσης, τα Fine Water Awards 2021. Απέσπασε τριπλή διάκριση, κατακτώντας το Silver Award για τη still και sparkling εκδοχή του σε γυάλινη φιάλη και το Gold Award για την 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία του. Αξίζει να σημειωθεί πως το ΘΕΟΝΗ ήταν το μοναδικό ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό που κατάφερε να διακριθεί στη φετινή διοργάνωση των Fine Water Taste & Design Awards, ανάμεσα σε πολλά διεθνή brands νερού. Το ΘΕΟΝΗ ξεχώρισε για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, την ιδιαί- τερη γεύση του καθώς και για το γεγονός πως διακρίνεται για το pH του με τιμή 8, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό. Αρκετές ενέργειες έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας προκειμένου να μει- ωθεί η χρήση πλαστικού, όπως για παράδειγμα το τέλος στις πλαστικές σακούλες των σούπερ μάρκετ ή η απομάκρυνση αναλώσιμων πλαστι- κών, π.χ. στα καλαμάκια, από τα ράφια. Η Γαλλία όμως προχωρά πιο δραστικά στη δια- δικασία, καθώς έχει ξεκινήσει ένα πολυετές πρόγραμμα για την εξάλειψη των πλαστικών. Από φέτος απαγορεύτηκαν τα πλαστικά καλα- μάκια, τα ποτήρια και τα μαχαιροπίρουνα αλλά και τα κουτιά φαγητού από φελιζόλ. Τα κομμένα φρούτα και ορισμένα ευαίσθητα προϊόντα θα συνεχίσουν να πωλούνται συσκευασμένα σε πλαστικό προς το παρόν, αλλά και αυτή η φάση θα τερματιστεί τον Ιούνιο του 2026. Οι πλαστικές συσκευασίες θα απαγορευτούν μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2023 για τα ντοματάκια, τα φασολάκια και τα ροδάκινα, ενώ μέχρι τα τέλη του 2024 για τα αντίδια, τα σπαράγγια, τα μανιτάρια, για ορισμένες σαλάτες και μυρω- δικά καθώς και για τα κεράσια. Από τα τέλη Ιουνίου 2026 και μετά, φράουλες, βατόμουρα, σμέουρα θα πρέπει επίσης να πωλούνται χωρίς πλαστικό. Από το 2022 στους δημόσιους χώρους θα πρέ- πει να υπάρχουν ψύκτες νερού, ώστε να περιοριστεί η χρήση πλαστικών μπουκαλιών. Εφημερίδες, περιοδικά και διαφημιστικά έντυπα θα στέλνονται χωρίς περιτύλιγμα, ενώ τα εστιατόρια φαστ φουντ δεν θα μπορούν στο εξής να δωρίζουν πλαστικά παιχνίδια. Νέες δράσεις για την εξάλειψη των πλαστικών

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=