Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

Αφιέρωμα 48 Στο τέλος του 2018, η αλλαγή στη νομοθεσία του ατμίσματος έφερε αντιδράσεις στην αγορά και επηρέασε τα μίνι μάρκετ, με το περιοδικό του κλάδου να είναι το μοναδικό που καταπιάστηκε με ένα θέμα που… έκαιγε. Παράλληλα, μέσα από το δικό μας «περίπτερο», τη live ενημέ- ρωση στο minimarketmag.gr και τη σελίδα μας στο Facebook, καλύψαμε τα πάντα γύρω από την έκθεση Market Expo & Περίπτερο. Στα τεύχη 24 και 25 βγήκαμε στα καταστήματα για εσάς και σας παρουσιάσαμε δύο μεγάλες έρευνες αγοράς: για τα προϊόντα και τις τιμές στα Cash & Carry, αλλά και για τις επιλογές θέρμαν­ σης των χώρων σας. Το 2020, η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε τα πάντα και στην Ελλάδα, με τα μίνι μάρκετ να ενημερώνονται μέσα από το περιοδικό του κλάδου τους για τις εξελίξεις: πώς επηρέασε η πανδημία τα μίνι μάρκετ , το delivery που άρχισε να κερδίζει έδαφος, τις αλλαγές στα ψώνια της καραντίνας, αλλά και τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν λόγω της κατά­ στασης. Το δεύτερο Lockdown ήταν αυτό που έπληξε περισσότερο τα καταστήματα της μικρής λιανικής. Έτσι, στα τεύχη που ακολούθησαν, καταγράψαμε τα μέτρα στήριξης και τα «εργα- λεία» για το λιανεμπόριο εν μέσω κορωνοϊού, ενώ απευθυνθήκαμε στις τράπεζες για τις επι­ λογές ρευστότητας που υπήρχαν στην αγορά. Το άνοιγμα των καταστημάτων μετά την τελευ­ ταία καραντίνα, τον Μάιο του 2021, άρχισε να… ξεπροβάλλει την επόμενη ημέρα και για τα μίνι μάρκετ . Το περιοδικό σημείωσε τα νέα trends που έκαναν δειλά δειλά την εμφάνισή τους. Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του όμως μέχρι και σήμερα, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» δεν σταμάτησε να αποτελεί και έναν οδηγό προϊόντων για τα κατα­ στήματα του κλάδου, παρουσιάζοντας εξαρχής και τις κατηγορίες του μέλλοντος, όπως τα προϊ­ όντα χωρίς ζάχαρη, που έχουν ήδη γίνει must στα ράφια, αλλά και τα προϊόντα χωρίς αλάτι, τη νέα τάση της εποχής.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=