Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

64 παρουσίαση O ανταγωνισμός στην κατηγορία των αναψυ- κτικών τύπου cola δείχνει να «φουντώνει» για τα καλά τον τελευταίο καιρό στην ελλη- νική αγορά, μετά και τη μεγάλη αύξηση, άνω του 50%, στις πωλήσεις των συγκεκριμένων προ- ϊόντων από το 2016 και εξής. Οι παίκτες του εγχώριου κλάδου έχουν εντείνει τις προσπάθειές τους για να αυξήσουν τα μερίδιά τους, με ναυαρχίδα του…πολέ- μου την cola zero, με μηδενική ζάχαρη και θερμίδες, η οποία και έχει ήδη αναδειχθεί σε νούμερο ένα προϊόν της αγοράς. Μία από τις εταιρείες, λοιπόν, που εμφανίζονται κερδι- σμένες στη μάχη της cola είναι η Βίκος από την Ήπειρο, η οποία κερδίζει διαρκώς νέους καταναλωτές και μερί- δια, επενδύοντας στη συγκεκριμένη κατηγορία και με νέα λανσαρίσματα. Τα μοναδικά αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό από την Ήπειρο Τα αναψυκτικά Βίκος ακολουθούν σταθερά ανοδική τροχιά τα τελευταία χρόνια, με εξέχουσα θέση να κατα- λαμβάνει η Βίκος Cola και ιδιαίτερα η Βίκος Cola Zero Sugar, που αν και αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφια- λώσεων, οι πωλήσεις της γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη. Τα αναψυκτικά Βίκος λανσαρίστηκαν στην ελληνική αγορά το 2014 και ξεχώρισαν αμέσως, χάρη στην υψηλή ποιότητα, τη μοναδική γεύση και τα πρακτικά και ανακυ- κλώσιμα μπουκάλια τους. Βασικό συστατικό της επιτυχίας αποτελεί φυσικά η πρώτη ύλη, καθώς είναι τα μοναδικά αναψυκτικά που εμφιαλώνονται με φυσικό μεταλλικό νερό από τα βουνά της Ηπείρου. Με την ίδια συνταγή επιτυχίας και με συστηματικές έρευνες και Βίκος Cola Τα αναψυκτικά από την Ήπειρο κερδίζουν την αγορά Αυξάνονται διαρκώς τα μερίδια της Βίκος στην κατηγορία της cola και το νέο λανσάρισμα Βίκος Cola Zero Sugar έχει ήδη αρχίσει να αναδεικνύεται σε μία απόλυτα εύστοχη επιχειρηματική κίνηση για την εταιρεία. Του Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=