Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37
65 παρουσίαση διαρκείς γευστικές δοκιμές, η εταιρεία Βίκος έχει λαν- σάρει τρεις γεύσεις: τη Βίκος Regular Cola, τη Βίκος Cola Stevia και τη Βίκος Cola Zero Sugar. Όλες οι γεύσεις έχουν κερδίσει τους καταναλωτές και έχουν αποκτήσει το δικό τους φανατικό κοινό, τοποθετώντας το όνομα «Βίκος» ψηλά στη λίστα των ηγετών του κλάδου. Υψηλός ρυθμός ανάπτυξης για τη Βίκος Cola Τα αναψυκτικά cola αποτελούν μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική παγκοσμίως. Αυτό επιβεβαιώνεται και στην Ελλάδα, όπου το 2020, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων NielsenΙQ, στο σύνολο της αγο- ράς αναψυκτικών, η κατηγορία cola καταλαμβάνει περίπου το 61%*, αποδεικνύοντας πόσο σημαντική είναι τόσο από άποψη όγκου (λίτρων) όσο και μεριδίου αγοράς. Ο ανοδικός ρυθμός συνεχίστηκε και στο εννιάμηνο 2021, όπου ο ρυθμός ανάπτυξης κινήθηκε στο +2%**. Μέσα σε αυτή την αγορά, το μερίδιο της Βίκος Cola στη συγκεκριμένη κατηγορία Cola άγγιξε το 5,3%**, καταγρά- φοντας ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 40,7%* στο τέλος του 2020. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, τα αναψυκτικά Βίκος Cola συνεχίζουν νααναπτύσσονται με υψηλό ρυθμό. Έτσι, και το 2021 ξεκίνησε και συνεχίζει να κινείται με ευοί- ωνη προοπτική, καθώς στο εννιάμηνο, το μερίδιο αγοράς της Βίκος Cola έφτασε το 6,0%* και ο ρυθμός ανάπτυξης που σημείωσε στην κατηγορία ανήλθε στο 19,7%**. Στην Cola χωρίς ζάχαρη στρέφονται οι καταναλωτές Η Cola regular παραμένει η πρώτη επιλογή των κατανα- λωτών στην κατηγορία cola, παρ’ όλο που τα τελευταία χρόνια ακολουθεί φθίνουσα πορεία, καθώς από το 64,2%* που κατείχε το 2019, το μερίδιό της μειώθηκε στο 61,6%* το 2020. Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία μέτρησης, το μερίδιό της μειώθηκε περαιτέρω, καθώς το ποσοστό στο εννιάμηνο 2021, διαμορφώθηκε στο 60,6%*. Κερδισμένη σε αυτή την κατηγορία είναι η γεύση Zero Sugar, η οποία κερδίζει όλο και πιο πολύ έδαφος στην ελληνική αγορά. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει μετακίνηση των καταναλωτών από την Cola regular στην Cola Ζero Sugar, με τη δεύτερη να εδραιώνεται όλο και περισσό- τερο στην κατηγορία cola και τη συμμετοχή της να φτάνει το 30%* στο εννιάμηνο 2021. Οι καταναλωτικές προτιμή- σεις για Cola με μηδέν ζάχαρη κερδίζουν ολοένα και περισσότερο κοινό και το 2021, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία, που καταγράφεται ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 15,6%**. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Βίκος Cola Regular κατάφερε να αποσπάσει το 4,3%* της συγκεκριμένης αγοράς στο κλείσιμο του 2020, πετυχαίνοντας ανάπτυξη 41,1%** σε σχέση με το 2019. Αισιόδοξα επίσης είναι τα μηνύματα για την προτίμηση που δείχνουν σε αυτή οι καταναλωτές και το 2021, καθώς το μερίδιο αγοράς της ανέρχεται ήδη στο 4,7%*. Εντυπωσιακή είσοδος στην αγορά για την Cola Zero Sugar Η επιλογή της εταιρείας Βίκος να λανσάρει τον περα- σμένο Μάρτιο τη Βίκος Cola Zero Sugar, διεκδικώντας σημαντικό μερίδιο και στην κατηγορία των αναψυκτι- κών με μηδέν ζάχαρη, αποδείχθηκε εύστοχη επιχειρηματική κίνηση. Το νεότερο μέλος της οικογένειας Βίκος, η ελληνική Cola Zero Sugar με φυσικό μεταλλικό νερό από τα βουνά της Ηπείρου, προέκυψε μετά από δύο χρόνια συστηματικής έρευνας και ανάπτυξης. Ο νέος κωδικός ήρθε να προστεθεί στην οικογένεια των προϊόντων Βίκος Cola, με την κλασική Cola και την Cola με γλυκα- ντικό από το φυτό stevia. Η πορεία της Βίκος Cola Zero Sugar από την ημέρα του λανσαρίσματος της είναι ανοδική, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της αγοράς, τους επτά πρώτους μήνες, η Βίκος Cola Ζero Sugar έχει καταφέρει να φτάσει το μερίδιό της στο 1,3%** στην κατηγορία Cola Zero Sugar. Η εταιρεία αναγνωρίζει τη δυναμική της κατηγορίας αυτής και στρατηγικά επιλέγει να συνεχίσει τις συστηματικές επενδύσεις, με στόχο την εδραίωση του προϊόντος στις προτιμήσεις των κατανα- λωτών, αλλά και την περαιτέρω διεύρυνση του «χαρτοφυλακίου» της με νέους κωδικούς. Μ * Nielsen - Market Track data - Carbonated Soft Drinks - Convenience Stores (Volume Share %) - YTD September 2021 **Nielsen - Market Track data - Carbonated Soft Drinks - Convenience Stores (Volume Sales%) - YTD September 2021 Τα προϊόντα της Βίκος ξεχωρίζουν στην αγορά της cola. info point
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=