Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

8 ειδήσεις Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ- ΔΙΚΑ ΜΑΣ ενέταξε ένα ακόμα μέλος στη «συμμαχία»: το Ελαιό- λαδο Πηλίου Οικογένεια Βολιώτη. Έχοντας πιστοποιηθεί από την ελληνική πολυεθνική εταιρεία Eurocert για την ελλη- νικότητα της έδρας, παραγωγής και ιδιο- κτησίας της, η εταιρεία Οικογένεια Βολιώτη με την ένταξή της συνεισφέρει στο όραμα της πρωτοβουλίας. Ειδικότερα, το πρώτο ελαιο- τριβείο της Οικογένειας Βολιώτη ξεκίνησε τη λειτουργία του στο χωριό Άγιος Βλάσιος Πηλίου το 1969 και λίγο αργότερα, το 1981, μεταφέρθηκε σε καινούργιες εγκαταστάσεις στην περιοχή των Άνω Λεχωνίων Πηλίου, σε έναν μεγάλο και ανακαινισμένο χώρο, όπου πραγματοποιούνται οι διαδικασίες παραγω- γής – από τη συλλογή των ελαίων μέχρι και τη διάθεση του ελαιόλαδου αλλά και την τυποποίησή του. Το ελαιοτριβείο του νέου μέλους της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ λειτουργεί με σύγχρονες μεθόδους, ενώ καλύπτει όλα τα τελευταία πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από το 2019, στο εργοστάσιο της εταιρείας Οικογένεια Βολιώτη έχει εγκατασταθεί νέος τεχνολογικός εξοπλισμός που εισάγει την έκθλιψη του ελαιόλαδου χωρίς νερό. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ακόμη μεγαλύτερη αντοχή της διατροφικής αξίας και γεύσης στο παραγόμενο προϊόν, προσφέροντας νέα δυναμική στην οικογενειακή επιχείρηση. Η Οικογένεια Βολιώτη έχει λάβει πολλά βρα- βεία, ενώ από το 2015 –λόγω της υψηλής ποιότητας και του πλούσιου αρώματός του– το Ελαιόλαδο Πηλίου Οικογένεια Βολιώτη έχει γίνει ευρέως γνωστό και συμ- μετέχει ενεργά στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Επίσης, έχει δημιουργήσει και ηλε- κτρονικό κατάστημα με αποστολές σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, αναπτύσσο- ντας σχέσεις υγιούς συνεργασίας και άμεσης εξυπηρέτησης με το καταναλωτικό κοινό. ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήσεις μέχρι 21% στην τιμή των τροφίμων Αρκετός λόγος γίνεται τελευταία για το κύμα ακρί- βειας που έχει προκαλέσει αρκετές δυσκολίες σε νοι- κοκυριά και επαγγελματίες, καθώς οι μεταβολές στις τιμές των προϊόντων επιβε- βαιώνονται και από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Πιο αναλυτικά, από τα στοι- χεία όπου αποτυπώνονται οι μεταβολές των τιμών, από τον περσινό έως τον φετινό Σεπτέμβριο σε 34 βασικά προϊόντα και υπηρεσίες, προκύπτει ότι σε 9 τρόφιμα οι ανατιμήσεις ξεπερνούν το 21%. Την πρωτιά της ακρίβειας κατέχουν τα νωπά λαχανικά, που μέσα σε έναν χρόνο ακρίβυναν κατά 21,1% και μέσα σε έναν μήνα –τον Σεπτέμβριο σε σχέση με τον Αύγουστο– κατά 6,9%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το ελαιό- λαδο, με άλμα τιμών 18,4% σε ετήσια βάση και 11,8% μέσα στον Σεπτέμβριο. Μεγάλες αυξήσεις, της τάξης του 17,5%, καταγράφονται στο αρνί και το κατσίκι: η μέση τιμή τους τον Σεπτέμβριο αυξήθηκε κατά 7,3%. Ακολουθούν τα βρώσιμα έλαια με αύξηση 14%, τα νωπά ψάρια με 7,9% και 2,1% σε μηνιαία βάση, οι σοκολάτες με 4,4%, τα αυγά με 3,5%, το ψωμί με 2,6%, ενώ τη χαμηλότερη αύξηση εμφανίζουν τα νωπά φρούτα με 1,2%, τα οποία ανατιμήθηκαν κατά 2,2% μέσα στον Σεπτέμβριο. Αντίθετα, οι τιμές μειώθηκαν κατά 4,5% στα δημητριακά για πρωινό, κατά 3,9% στα αλλαντικά, κατά 2,6% στο χοιρινό, κατά 2,7% στο γιαούρτι και κατά 2,9% στα γλυκά κουταλιού και τη μαρμελάδα. Νέος «παίκτης» στη μικρή λιανική της Ελλάδας Αυξάνεται διαρκώς ο ανταγωνι- σμός για τα μίνι μάρκετ στην Ελλάδα, με τις ηλεκτρονικές πλατ- φόρμες να μπαίνουν στο «παιχνίδι», διεκδικώντας τα δικά τους μερίδια από την «πίτα» στην ελληνική αγορά. Τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στήνουν μικρά καταστήματα σε γειτονιές, αλλά ο νέος ανταγωνισμός στη μικρή λιανική έρχεται από το διαδικτυακό κανάλι, αφού μετά το e-food και τη Wolt, την είσοδό της στη συγκεκριμένη αγορά έχει κάνει και η ελληνική start-up Pop. Μέσω της εφαρμογής Pop Market η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον παγκοσμίως αναπτυσσόμενο κλάδο της υπερτα- χείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής, καθώς υπόσχεται παράδοση σε λιγότερο από 15 λεπτά, χωρίς κατώτατο όριο παραγγελίας και σε τιμές λιανικής. Διαθέτει και παραδίδει ποικιλία τροφίμων, μανα- βικής, σνακ, κάβας και προϊόντων για το σπίτι είτε διεθνών brands είτε Ελλήνων παραγωγών, μέσα από dark stores. H Οικογένεια Βολιώτη νέο μέλος της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=