Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37

82 Mars και τη Mondeléz να έχουν κάνει ήδη την αρχή. Όπως όλα δεί- χνουν, τα φυτικά προϊόντα θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αγορά τα επόμενα χρόνια, καθώς η ζήτηση είναι αξιο- σημείωτη σε παγκόσμιο επίπεδο. Διάσημα brands σοκολάτας, με κυρίαρχα μερίδια σε όλο τον πλανήτη, έχουν αρχίσει να προσφέρο- νται και σε vegan επιλογές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απο- τελεί η σοκολάτα KitKat, που πλέον παράγεται στο εξωτερικό και στον τύπο KitKat V, χωρίς γαλακτοκομικά, με βασικά συστατικά το ρύζι και το κακάο. Ανάλογες προτάσεις παρουσιά- ζουν η Mars και η Βounty που έχουν ήδη κάνει άνοιγμα στους vegan καταναλωτές με σχετικά λανσαρίσματα. Τα ράφια και τα ψυγεία εκτιμάται ότι θα γεμίσουν με ανά- λογους κωδικούς τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, όπου η ανάπτυξη των vegan καταναλωτικών αγαθών εμφανίζεται απόλυτα ανοδική. Επενδύουν στην καινοτομία οι εταιρείες Εκτός από τις vegan προτάσεις που σταδιακά κερδίζουν έδαφος, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έντονα το στοιχείο της καινοτομίας στην κατηγορία της σοκολάτας. Στην αγορά κυκλοφορούν προϊόντα με ανατρεπτικούς συνδυασμούς, που καλούν τους καταναλωτές να πει- ραματιστούν με γεύσεις ασυνήθιστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το τελευταίο λαν- σάρισμα της ΙΟΝ, που επέκτεινε τη σειρά Break με τη νέα σοκολάτα Break Crunchy Pop Corn. Πρόκειται για ένα προϊόν που συνδυάζει το γλυκό με το αλμυρό στοιχείο. «Βασίλισσα» των Χριστουγέννων η σοκολάτα Την περίοδο των Χριστουγέννων, η σοκολάτα έχει την «τιμητική» της. Ο Δεκέμβριος ειδικά είναι ένας μήνας κατά τον οποίο ο επαγγελματίας αξίζει να τοποθετήσει στα ράφια του όχι μόνο σοκολάτες σε μορφή μπάρας, που καταναλώνονται ως γρή- γορο γεύμα, αλλά και κωδικούς που αποτελούν βάση για ζαχαροπλα- στικές δημιουργίες. Στην αγορά είναι διαθέσιμη μεγάλη γκάμα σε κουβερτού- ρες και προϊόντα επικάλυψης γλυκών, τα οποία «κινούνται» σημαντικά αυτό το διάστημα, καθώς το ελληνικό νοικοκυριό εξακολουθεί να παρασκευάζει τα δικά του γλυκά. Παράλληλα, στο πλαίσιο των εορτών, οι εταιρείες λανσάρουν συσκευασίες κατάλληλες για δώρο, οι οποίες μάλιστα συχνά αποτελούν «πόλο έλξης» για μικρούς και μεγά- λους. Στην κατηγορία κυριαρχούν τα σοκολατάκια που έρχονται σε ευφάνταστες συσκευασίες και ποικίλους γευστικούς συνδυασμούς. Η συσκευασία κάνει τη διαφορά Η σοκολάτα ήταν από τα ευνοημένα προϊόντα της περι- όδου του κορωνοϊού, καθώς σχεδόν όλα τα προϊόντα της είναι συσκευασμένα και θεωρούνται ασφαλή. Μάλιστα αποθηκεύονται εύκολα στο ντουλάπι για πολύ καιρό και συνοδεύουν ιδανικά τις ώρες που συγκε- ντρώνεται η οικογένεια στο σπίτι. Είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές αποφεύγουν να αγοράζουν χύμα προϊό- ντα την τελευταία διετία, καθώς θεωρούν ότι είναι περισσότερο εκτεθειμένα σε κίνδυνο. Η ξεκάθαρη στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς τα συσκευασμένα τρόφιμα αποτελεί ευνοϊκή τάση για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, που διαθέτουν μεγάλη ποικιλία σε συσκευασμένα σνακ, όπως σοκο- λάτες, στα ράφια τους. Επιπλέον, οι σοκολάτες σε μικρό Κορυφαία brands της αγοράς έχουν αρχίσει να συνδυάζονται στον τομέα της σοκολάτας, φέρνοντας στα ράφια πρωτότυπες επιλογές για τους καταναλωτές. C M Y CM MY CY CMY K «Διάσημα brands σοκολάτας, με κυρίαρχα μερίδια σε όλο τον πλανήτη, έχουν αρχίσει να προσφέρονται και σε vegan επιλογές.» σοκολατεσ Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=