Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 37
83 μέγεθος κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των σύγ- χρονων καταναλωτών, με τις εγχώριες βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία να επενδύουν σταθερά τα τελευταία χρόνια σε πρακτικές συσκευασίες ή μίνι προϊόντα. Προκειμένου τα γλυκά να γίνουν πιο δελεαστικά για τους καταναλωτές και να «απενοχοποιηθούν» από τις, σε αρκετές περιπτώσεις, πολλές θερμίδες, οι εταιρείες λανσάρουν σοκολάτες σε τύπο «μπουκίτσας» σε μικρές συσκευασίες, που μπορούν εύκολα να κατανα- λωθούν κάθε ώρα της ημέρας, κυρίως στο δρόμο ή το αυτοκίνητο. Τα stands ευνοούν τις πωλήσεις στα μίνι μάρκετ Η μικρή λιανική αποτελεί το κύριο κανάλι για τις πωλή- σεις της σοκολάτας και των σχετικών προϊόντων, αφού πρόκειται για τη νούμερο ένα επιλογή στην on-the-go κατανάλωση, ενώ θεωρείται βασικό «κομμάτι» των παρορμητικών αγορών. Οι καταναλωτές συνηθίζουν να αγοράζουν σοκολάτες σαν… δευτερεύον προϊόν κατά την επίσκεψή τους τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και ειδικά στα μίνι μάρκετ, τα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα. Ως εκ τούτου, η αξιοποί- ησή τους και η ανάδειξή τους μέσα στα καταστήματα θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου προσφέρουν συνήθως και stands για την προβολή των προϊόντων τους. Η σωστή έκθεση των κωδικών σοκολάτας αναδεικνύεται έτσι σε μείζονος σημασίας για τις πωλήσεις στην κατηγορία και είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους οι επαγγελ- ματίες της μικρής λιανικής. Μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους έχουν οι premium κωδικοί, οι οποίοι απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό. BANNER VITAMINSkataxorisi(OUT).pdf 1 15/10/2021 15:44 σοκολατεσ Αφιέρωμα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=