Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38
ειδήσεις 12 «Retailer of The Year» και τρία ακόμη βραβεία για την ΑΒ Βασιλόπουλος Η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχτηκε ως «Retailer of The Year» στα Shopper Marketing Awards 2022, για την προσαρμοστικότητά της στις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία, ενώ επιπλέον απέσπασε 4 ακόμη βραβεία. Πρόκειται για τα εξής: • Gold και Platinum στην κατηγορία «Customer Loyalty & Engagement» για το πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus: Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά». • Gold στην κατηγορία «Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns» για το πρόγραμμα πιστότητας «ΑΒ Plus Προσφορές Μόνο για σένα». • Silver στην κατηγορία «Store», για το έργο «AΒ Λευκού Πύργου: Το νέο κατά- στημα ΑΒ Βασιλόπουλος, στο κτίριο Ηλύσια στη Θεσσαλονίκη», μία επένδυση 1,4 εκατομμυρίων. Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες «Superbrands Greece 2021-2022». Η Vivartia απέκτησε τις Ελληνική Ζύμη και Μακεδονική Σφολιάτα Το «πράσινο φως» έδωσε η Ολομέλεια της Επιτροπής Αντα- γωνισμού για την απόκτηση των εταιρειών Ελληνική Ζύμη και Μακεδονική Σφολιάτα από τη Vivartia Συμμετοχών. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανα- κοίνωση: «Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Αντα- γωνισμού, στις 15 Δεκεμβρίου 2021, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, κατ’ άρθρο 6 παρ. 1 έως 3 του ν. 3959/2011, που αφορά στην απόκτηση από την εταιρεία με την επωνυμία Vivartia Συμμεέτοχών Ανώνυμη Εταιρεία και διακριτικό τίτλο Vivartia Συμμετοχών αποκλειστικού ελέγχου επί της εταιρείας με την επωνυ- μία Μιχαήλ Αραμπατζής Ανώνυμη Βιομηχανική και Εμπορική Εταιρεία Τροφίμων (Ελληνική Ζύμη) και της εταιρείας με την επωνυμία Άλεσις Ανώνυμος Βιομηχανική και Εμπορική Εταιρεία Αρτοζαχαροπλαστικής (Μακεδονική Σφολιάτα). Οι οριζόντιες επηρεαζόμενες σχετικές αγορές προϊόντων που αφορά η γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, είναι οι αγορές προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης για οικιακή χρήση και ετοίμων κατεψυγ- μένων προϊόντων ζύμης για οικιακή χρήση. Οι καθέτως επηρεαζόμενες σχετικές αγορές που αφορά η γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, είναι η αγορά σίτισης επιβατών αεροπορικών πτήσεων και η αγορά εκμετάλλευ- σης κυλικείων εντός αεροδρομίων». H Cérélia αγόρασε τα ευρωπαϊκά προϊόντα ζύμης της General Mills Η General Mills ανακοίνωσε την πώληση των ευρωπαϊκών προϊόντων ζύμης στη Cérélia, με τη συμφωνία να περιλαμβάνει τα επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊό- ντα ζύμης στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, συμπεριλαμβανομένων των brands Knack & Back και Jus-Rol. Το σύνολο της συμφω- νίας αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του οικονομικού έτους 2022. Σε διε- θνές επίπεδο, η στρατηγική της General Mills περιλαμβάνει επανασχεδιασμό του χαρτοφυλακίου της εταιρείας για βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη, σε παγκόσμιες πλατφόρμες προϊόντων, όπως το μεξικά- νικο φαγητό, super premium παγωτά και snack bars. Ο κ. Ιωσήφ Βυθούλκας, πρόε- δρος και διευθύνων σύμβουλος της General Mills Ελλάς, δήλωσε για τη συμ- φωνία: «Η General Mills στην Ελλάδα και το εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα, περνά πλέον σε μία νέα εποχή, εστιάζοντας σε νέα προϊόντα υψηλής ζήτησης και έμφαση στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής. Ήδη έχει εγκατασταθεί στο εργοστάσιο η νέα γραμμή τορτίγιας Old El Paso, που θα παράγει αυτό το δυναμικά ανερ- χόμενο προϊόν. Στη πορεία του μετασχηματισμού του Ομίλου διεθνώς, η ομάδα της General Mills στην Ελλάδα, είναι έτοιμη να κερδίσει το στοίχημα της ανάπτυξης και να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική και εξαγωγική δυναμική της χώρας».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=