Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38
15 ειδήσεις Στο μικροσκόπιο νοθεία και παράνομες ελληνοποιήσεις Κλιμάκια του ΕΦΕΤ, του ΕΛΓΟ και των ΔΑΟΚ εντόπι- σαν 139 παραβάσεις που αφορούν νοθείες προϊόντων και παράνομες ελληνοποιή- σεις. Οι έλεγχοι κλιμακώθηκαν στο τέλος του 2021 και έγιναν συνολικά 1.881 το δεκαπενθήμερο 15-30 Δεκεμβρίου, στο οποίο διαπιστώθηκαν οι εν λόγω παραβάσεις. Στόχος του υπουργείου Αγροτικής Ανά- πτυξης και Τροφίμων είναι να προστατευθούν οι παραγωγοί και οι καταναλωτές, αλλά και να εξαλειφθούν φαινόμενα που δυσφημούν τα ελληνικά προϊόντα. Άλλωστε, με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπήλιου Λιβανού, έχει συσταθεί ομάδα εργασίας υπό την γ.γ. του υπουργείου, Χριστιάνα Καλογήρου που ως έργο έχει τον συντονισμό διενέργειας των επίσημων ελέγχων στην αλυσίδα διακίνησης κρέατος και της συμμόρφωσης της αγοράς με την ιχνηλασιμότητα και την επισήμανση του κρέατος. Το νερό Ζαγόρι αναδείχθηκε Business Superbrand 2021-2022 Μια ακόμα διάκριση απέσπασε το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, το οποίο βραβεύτηκε ως Business Superbrand 2021-2022» στην κατηγορία «Μη Αλκοολούχα Ποτά», για 3η συνεχόμενη φορά, στο πλαίσιο του διεθνώς αναγνωρισμένου θεσμού SUPERBRANDS Greece. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στo σύνολο των κατηγοριών ποτών που δεν περιέχουν αλκοόλ, ύστερα από αξιολόγηση της ανεξάρτητης Κριτικής Επιτρο- πής και δημοσκόπηση της κοινής γνώμης, γεγονός που αναδεικνύει την αναγνωρισιμότητά του στην ελληνική αγορά. Το βραβείο παρέλαβε, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονομής των βραβείων, ο πρόεδρος της Χήτος ΑΒΕΕ, κ. Νίκος Χήτος. Σημαντικό deal για την Ελλάδα, αλλά και την παγκόσμια αγορά τροφίμων, με τη Mondeléz International να ανα- κοινώνει κι επίσημα την εξαγορά της εταιρείας Chipita Global SA. Η συμφωνία είχε γίνει γνωστή από το Μάιο του 2021 –πλέον ολοκληρώθηκε και τυπικά– με τη διά- σημη πολυεθνική να ενημερώνει για την απόκτηση της κορυφαίας εταιρείας παραγωγής προϊόντων ζύμης και πρωινού σνακ. Η εν λόγω εξαγορά θα ενισχύσει την πρόσβαση της Mondeléz International στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου η Chipita διατηρεί ισχυρή παρουσία. Χαιρετίζοντας τη συμφωνία, η Mondeléz International επεσήμανε τις «ισχυρές προοπτικές που διαμορφώνονται για τη δημιουργία καινοτομίας, συνδέ- οντας εμβληματικά brands της Mondeléz International, όπως η Cadbury και η Milka, με αγαπημένα κρουασάν και σνακ της Chipita Global SA, όπως τα 7Days». Ο διευ- θύνων σύμβουλος της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος σχολίασε σχετικά τα εξής: «Ήταν τιμή μου και ιδιαίτερη χαρά να συνεργαστώ όλα αυτά τα χρόνια με τον Όμιλο Olayan. Μαζί μοιραστήκαμε ένα κοινό όραμα για την Chipita και εργαστήκαμε συστηματικά, ώστε να μετατρέψουμε την Chipita στη σύγχρονη, κορυφαία στον κλάδο της επιχείρηση που είναι σήμερα. Είμαι βέβαιος για το θετικό μέλλον της Chipita και των ανθρώπων της, ως μέλος της οικογένειας της Mondeléz International ». Από την πλευρά της Mondelez, ο κ. Saba ανέφερε για τον κ. Θεοδωρόπουλο, τα εξής: «Όλοι εμείς στον Όμιλο Olayan, είμαστε ευγνώμονες προς τον Σπύρο για την καινο- τομία που έφερε, την επιμονή που επέδειξε, αλλά και τη σκληρή δουλειά του, εδώ και δεκαετίες.». Σημειώνεται ότι το 1991, ο κ. Θεοδωρόπουλος πρωτοπόρησε στην αγορά με τη δημιουργία συσκευασμένων προϊόντων κρουα- σάν, τα οποία πωλούνται πλέον σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της εται- ρείας. Τις επόμενες δεκαετίες ο κ. Θεοδωρόπουλος οδήγησε σε ανάπτυξη την Chipita, διαμορφώνοντας έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αρτοσκευα- σμάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με έσοδα που έφτασαν, το 2020, τα 580 εκατ. δολ. Η Mondeléz International ολοκλήρωσε την εξαγορά της Chipita Global SA
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=