Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38
16 ειδήσεις Ο αναπτήρας Festival στην γκάμα της Atomic Hellas Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά στοιχεία 2010-2018 οι αναπτήρες τσέπης εξακολουθούν και κατέχουν ένα μεγάλο ποσοστό, άνω του 17%, στις γενικές πωλήσεις των προϊό- ντων καπνού. Υπάρχουν πολλές εταιρείες παραγωγής, μεταξύ των οποίων η γερμανική Heinz Troeber GmbH & Co με έδρα το Αμβούργο. Τα τελευταία 65 χρόνια η συγκεκριμένη εταιρεία ειδικεύεται στην παράγωγή και εμπορία αναπτήρων υψηλών προδιαγραφών με εμπορικά σήματα όπως ATOMIC, CONEY, MYON κ.ά.Το 2017, δε, παρουσίασε το νέο μοντέλο αναπτήρα Festival με ρυθμιστή έντασης φλό- γας που επαναχρησιμοποιείται λόγω της δυνατότητας επαναγέμισης, καθώς και της αποσπώμενης πέτρας του. Ο αναπτήρας αποτελείται από 2 κυλίνδρους, ενσωματω- μένους ο ένας στον άλλον, δίνοντάς του ένα σχήμα που είναι ιδανικό για την κάλυψη του με υπέροχα σχέδια της Karikato με αυτοκόλλητη ταινία. Το πάνω μέρος του είναι μεταλλικό υψηλής ανθεκτικότητας για να αντέχει στις θερμοκρασίες της φλόγας. To 2019 ο αναπτήρας Festival ξεπέρασε τα 23 εκατομμύρια τεμάχια σε πωλήσεις. Στην Ελλάδα η εταιρεία που αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της Heinz Troeber είναι η Atomic Hellas. Ρεκόρ σε εξαγωγές ζυμαρικών από τη EURIMAC Περισσότερα από 50.000.000 πακέτα ζυμαρικών εξήχθησαν το 2021σε 57 χώρες, μεταξύ των οποίων και στη μητρό- πολη των ζυμαρικών Ιταλία. Η επίδοση αυτή κατατάσσει τη EURIMAC Α.E., για μία ακόμη χρονιά, ως τη μεγαλύτερη εξαγωγική εταιρεία ζυμαρικών στην Ελλάδα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Η εταιρεία των διάσημων ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ, χρησιμοποιεί για την κάλυψη των παραγωγικών της αναγκών (άλεση σκληρού σίτου-παραγωγή και συσκευα- σία ζυμαρικών) 100% πράσινη θερμική και ηλεκτρική ενέργεια με αποτέλεσμα μηδε- νικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Η πρώτη ύλη, το σκληρό σιτάρι, προέρχε- ται αποκλειστικά και μόνο από Έλληνες παραγωγούς. Για την καλλιέργειά του έχει πραγμα- τοποιηθεί και λειτουργεί εγκατάσταση εξειδικευμένου λογισμικού που είναι συνδεδεμένο με δίκτυο μετεωρολογικών σταθμών. Η εφαρμογή αυτή εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα του σκληρού σίτου και των ζυμα- ρικών, προς όφελος τόσο των παραγωγών όσο και των καταναλωτών. Επιπλέον, οι δομές των υλικών συσκευ- ασίας που χρησιμοποιούνται από την εταιρεία αποτελούνται από συνδυασμό των ίδιων πολυμερών με αποτέλεσμα τα υλικά συσκευασίας στο σύνολο τους να είναι 100% ανακυκλώσιμα. Προσφυγή των My Market κατά του e-food Οι πλατφόρμες delivery έχουν εισέλθει στην αγορά της μικρής λιανικής, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό για τα μίνι μάρκετ και τα κατα- στήματα ψιλικών, όπως θα διαβάσετε και στο σχετικό ρεπορτάζ του περιοδικού, που ακο- λουθεί. Το γεγονός όμως έφερε και τις πρώτες «μάχες» στην αγορά, με τα My Market να καταθέτουν προσφυγή μέσα στο 2021, εναντίον της e-food, για παραπλανη- τική διαφήμιση. Η διάσημη πλατφόρμα delivery έχει δημιουργήσει το δικό της μάρκετ μέσω dark store και υπόσχε- ται παράδοση σε 15 λεπτά, κάτι που φαίνεται ότι δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, τα στοιχεία δια- ψεύδουν το «μότο» του e-food market καθώς «εντός 15 λεπτών έχει παραδοθεί το 42% των παραγγελιών, ενώ το 90% αυτών έχει παραδοθεί στα 30 λεπτά», αναφέρε- ται χαρακτηριστικά, με τη σημείωση ότι «η υπόσχεση που διατυπώνεται για παράδοση σε 15 λεπτά δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=