Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38

35 ρεπορτάζ εγκαίνια και στο νέο της μίνι μάρκετ στο Παγκράτι επί της οδού Κόνωνος 58, αποκαλύπτοντας τα σχέδιά της για περαιτέρω ανάπτυξη στο συγκεκριμένο κλάδο. Πλάνο για την Ελλάδα φαίνεται ότι έχει όμως και ένας γνώριμος στη χώρα μας, παγκόσμιος κολοσσός. Η Carrefour ετοιμάζεται να επιστρέψει εντός των ελληνικών συνόρων, οχτώ χρόνια μετά την τελευταία παρουσία της στη χώρα μας και όλα δείχνουν ότι έχει βάλει ως στόχο τον τζίρο της μικρής λιανικής. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, μία θυγατρική εταιρεία της AVE του Ομίλου Βαρδινογιάννη έχει υπογράψει master franchise agreement με την Carrefour για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των διά- σημων γαλλικών σούπερ μάρκετ,. Στα σχέδιά της είναι και το άνοιγμα ενός περιορισμένου αριθ- μού μικρών καταστημάτων, τα οποία και θα αυξήσουν περαιτέρω τον ανταγωνισμό για τα ελλη- νικά μίνι μάρκετ, όπως συμβαίνει και με τις αντίστοιχες city εκδοχές «αλυσίδων» όπως την ΑΒ Βασιλόπουλος, τη Σκλαβενίτης κ.λπ . Διέξοδος το franchise για τα μίνι μάρκετ Η αύξηση του ανταγωνισμού στη μικρή λιανική, σε συν- δυασμό με την είσοδο των σούπερ μάρκετ στο συγκεκριμένο κλάδο, έφερε όμως και ένα νέο «κύμα» προς την ανάπτυξη μίνι και μεσαίων μάρκετ, με τη διαδι- κασία του franchise. Πρόκειται για μία λύση που απευθύνεται και στους ήδη επαγγελματίες του κλάδου, προσφέροντας ουσιαστικά στους ιδιοκτήτες τέτοιων καταστημάτων τη δυνατότητα να κάνουν…branded το μαγαζί τους. Η λογική είναι ότι αντί να «παλεύει» κανείς μόνος του τον αυξανόμενο ανταγωνισμό, μπορεί να το κάνει με καλύτερα «όπλα», κάτω από την «ομπρέλα» μιας μεγάλης «αλυσίδας» ή ενός δικτύου καταστημάτων. Κάπως έτσι, βρίσκουμε πλέον πλήθος επιλογών για franchise στη μικρή λιανική, με νέες ιδέες και νέες προ- τάσεις, αλλά και επιλογές δοκιμασμένες στην αγορά, με μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας. Προσπάθεια στη συγκεκριμένη αγορά έκανε το δίκτυο της Market In, με τα μικρά καταστήματα Daily’s και Economy, η οποία Τα OK! Anytime Markets αναπτύσσονται πλέον μέσω του franchise και με τα καταστήματα OK! Grocery Super Market & Deli. Το ΑΒ Shop & Go και το το ΑΒ Food Market παρέχει ως επιλογές franchise για τη μικρή λιανική, η «αλυσίδα» σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος. Επιλογές Franchise Brand Αρχική επένδυση Entry Fees Royalties AB Food Market Από 160.000 ευρώ 5.000 € 0,2 % επί πωλήσεων AB SHOP & GO Από 160.000 ευρώ 3.000 € 0,2 % επί πωλήσεων OK! ANYTIME MARKETS Από 100.000 ευρώ 15.000 € Κλιμακωτά από 0,70% KIOSKY’S CONVENIENCE STORE Από 65.000 ευρώ 8.000 € Από τον 2ο χρόνο 4ALL ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΨΙΛΙΚΩΝ Από 60.000 ευρώ 15.000 € ------------------- TODAY’S DELICIOUS STORES Από 140.000 ευρώ 20.000 € Σταθερό ποσό κάθε μήνα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤ Από 50.000 ευρώ -------------- ------------------- *Τα στοιχεία του πίνακα είναι ενδεικτικά και προτείνεται η επικοινωνία με την εταιρεία για περισσότερες λεπτομέρειες και άλλες παραμέτρους της πρότασης. Η ΑΒ, για παράδειγμα, αναλαμβάνει την αρχική επένδυση, με την αποπληρωμή να γίνεται σε βάθος 10ετίας...

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=