Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38
44 Ολικής Άλεσης Προϊόντα με ζήτηση και στη μικρή λιανική Το καταναλωτικό κοινό αναζητά πλέον προϊόντα που ταυτίζονται με την υγιεινή διατροφή, με αποτέλεσμα οι κωδικοί ολικής άλεσης να αποτελούν δυνατό «χαρτί» και για τα μίνι μάρκετ. Του Στέλιου Ασλανίδη Η Η διατροφή των ανθρώπων, σε ολόκληρο τον πλανήτη, έχει αρχίσει να αλλάζει δραματικά τα τελευταία χρόνια και οι τάσεις αναμένεται να συνεχιστούν και στο μέλλον, διαμορφώνοντας μία τελείως διαφορετική «εικόνα» σε σχέση με ό,τι γνωρί- ζαμε παλιότερα. Ιδίως οι νέες γενιές καταναλωτών επιλέγουν τρόφιμα που θεωρούνται πιο υγιεινά, απο- φεύγουν το κρέας και τα παράγωγά του και αναζητούν τροφές «πλούσιες» σε βιταμίνες. Μία από τις κατηγορίες, λοιπόν, αυτές που έχει «καθιε- ρωθεί» πια στην αγορά, είναι τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία και ακολουθούν πια μία απόλυτα ανο- δική «τροχιά» και στην ελληνική αγορά. Σε παγκόσμιο επίπεδο, σχεδόν τρεις στους πέντε κατα- ναλωτές απάντησαν σε έρευνα του Oldways Whole Grains Council το 2022 ότι τρώνε τη συνιστώμενη ημε- ρήσια ποσότητα δημητριακών ολικής αλέσεως. Στην ερώτηση, δε, εάν επέλεξαν προϊόντα ολικής αλέσεως τουλάχιστον τις μισές φορές, το 59% των ερωτηθέντων απάντησε «ναι». Τα ποσοστά ήταν υψηλότερα, μάλιστα, για τις νεότερες ηλικίες, τους Gen Z και τους Μillennials, καθώς το σχε- τικό ποσοστό έφθασε στο 64%, ενώ οι γονείς παιδιών έως 12 ετών απάντησαν θετικά κατά 67%, οι καταναλω- τές που προσέχουν την υγεία τους κατά 74% και οι χορτοφάγοι κατά 77%.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=