Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38

ρεπορτάζ Τα «μυστικά» για την αύξηση των πωλήσεων 52 Η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των προϊόντων σε ένα μίνι μάρκετ μπορεί να αυξήσει τους τζίρους για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής και υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες για τη διαμόρφωση των ραφιών, που φέρονται να αποτελούν σημεία-«κλειδιά» για την ενίσχυση των πωλήσεων. O ι επαγγελματίες της μικρής λιανικής καλούνται πλέον να επιβιώσουν σε ένα ιδιαίτερα ανταγω- νιστικό περιβάλλον, καθώς η εξάπλωση των μεγάλων αλυσίδων στις γειτονιές και η «έξαρση» των ηλεκτρονικών αγορών έχουν μεταβάλει σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες. Γι’ αυτό το λόγο, και η παρα- μικρή λεπτομέρεια στο κατάστημα έχει σημασία, με τη σωστή έκθεση των προϊόντων να αποτελεί κορυφαίο παράγοντα στην αύξηση των πωλήσεων. Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων έχουν καταφέρει να αξιοποιήσουν, στο μέγιστο βαθμό, ακόμη και τους πιο μικρούς χώρους, με ενέργειες που «κερδίζουν» τους καταναλωτές και επιτρέπουν στην επιχείρηση να δου- λεύει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Υπάρχουν άλλωστε μία σειρά από παραδοχές και από τους ειδι- κούς της αγοράς, αλλά και του παγκόσμιου μάρκετινγκ, που είναι ικανές να δώσουν αυτή την έξτρα ώθηση που απαιτείται πολλές φορές στις πωλήσεις. Του Βάιου Τασούλα Διαμόρφωση ραφιών

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=