Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38

68 Της Ελένης Σαραντάκη Κατεψυγμένα προϊόντα Ενισχυμένες πωλήσεις στα μίνι μάρκετ Αυξημένη είναι η ζήτηση τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των κατεψυγμένων προϊόντων, αφού οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις και η πανδημία έδωσαν μεγάλη ώθηση στους κωδικούς που προσφέρουν εύκολες λύσεις γευμάτων και μπορούν να συντηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα». Ο ι περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανι- κής είδαν τη ζήτηση των κατεψυγμένων προϊόντων να αυξάνεται στο κατάστημά τους εν μέσω πανδημίας, καθώς ο κορωνοϊός μετέβαλε τα δεδομένα και έγινε καταλύτης στην ανάδειξη νέων καταναλωτικών τάσεων. Πρόκειται για μια κατηγορία που περιλαμβάνει αναρίθμητους κωδικούς, καλύπτο- ντας κάθε προτίμηση. Τα ψυγεία πλέον των μίνι μάρκετ, παγκοσμίως, δεν περιέχουν μόνο παγωτά, κατεψυγμένα λαχανικά ή πίτες όπως στο παρελθόν, αλλά αισθητή έχουν κάνει την παρουσία τους καινοτόμοι κωδικοί για τους ακόλου-

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=