Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 38
8 ειδήσεις Πιο αισιόδοξοι εμφανίζονται οι Έλληνες επι- χειρηματίες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η Grant Thornton, ενώ παράλληλα έχει διαμορφωθεί η πεποίθηση ότι τα χειρότερα, αναφορικά με τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομία, έχουν πλέον ξεπεραστεί. Αναλυτικότερα, η έρευνα έδειξε ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι, στην πλειοψηφία τους, αισιόδοξοι για τους επόμενους 12 μήνες, τόσο αναφορικά με την εξέλιξη του εγχώριου οικονομικού περι- βάλλοντος όσο και του παγκόσμιου. Προσδοκούν ότι μετά από αρκετά χρόνια, όπου η ελληνική οικονομία υπολειπόταν σε ανάπτυξη συγκριτικά με την παγκόσμια τάση, πλέον θα συμβαδίζει με αυτή, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι η αισιοδοξία τους για το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον είναι ελα- φρώς ισχυρότερη σε σχέση με αυτή για το παγκόσμιο. Βασικό στοιχείο αυτής της αισιο- δοξίας για την ελληνική οικονομία είναι η πεποίθηση, σχεδόν των μισών Ελλήνων επι- χειρηματιών, ότι η επιχείρησή τους αναμένεται το αργότερο μέσα στους επόμε- νους 12 μήνες να έχει ανακάμψει στα επίπεδα του 2019. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι 3 στους 10 αναφέρουν πως είτε δεν επηρεάστηκαν από την πανδημία, είτε ότι ήδη έχουν φτάσει στα προ πανδημίας επίπεδα. Στον αντίποδα, 2 στις 10 επιχειρήσεις, αναμένουν ότι θα χρει- αστούν πάνω από 2 έτη ώστε να ανακάμψουν στα επίπεδα του 2019. Με σκοπό την ανά- καμψη από την πανδημία για το σύνολο της οικονομίας και τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι Έλληνες επιχειρηματίες, πρωτίστως, θεω- ρούν ότι βασικά μέτρα που θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση, είναι κίνητρα για αύξηση της απασχόλησης και τόνωση των επενδύσεων. Ανακαινίσεις σε 40 καταστήματα δρομολογεί η «Σκλαβενίτης» Συνεχίζουν την επέκτασή τους στην ελληνική αγορά οι μεγάλες αλυσίδες σού- περ μάρκετ οι οποίες, τα τελευταία χρόνια, διεκδι- κούν μερίδιο του τζίρου και από τη μικρή λιανική. Είναι χαρακτηριστικό ότι περισ- σότερα από 40 καταστήματα Σκλαβενίτης θα ανακαινιστούν εντός του 2022, σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στα τέλη του 2021 η αλυσίδα Σκλαβενίτης προχώρησε στην ανα- καίνιση και επέκταση του υπερμάρκετ που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Αθηνών 93-97. Το συγκεκριμένο κατάστημα, επιφάνειας άνω των 8.000τ.μ, αποτελεί το μεγαλύτερο υπερμάρκετ της εταιρείας, στην Αθήνα. Σε αυτό οι επισκέπτες θα μπορούν να βρουν μία ευρεία γκάμα ειδών και νέα τμήματα βιβλιοπωλείου, ένδυσης-υπόδησης, ειδών bazaar και ομορφιάς. Επιπλέον, όπως και στα περισσότερα υπερμάρκετ Σκλαβενίτης, το νέο κατάστημα δια- θέτει παιδότοπο και εστιατόριο, καθώς και μεγάλο χώρο στάθμευσης 750 θέσεων. Σημειώνεται ότι μέσα στο προηγούμενο έτος, η εταιρεία δρομολό- γησε μία σειρά στρατηγικών κινήσεων, μεταξύ των οποίων την ανακαίνιση 25 ακόμη καταστημάτων, την ίδρυση 7 νέων και την ανάπτυξη του ηλεκτρο- νικού καταστήματος και σε άλλες πόλεις εκτός της Αττικής (Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη). Evian και Ferrarelle στο χαρτοφυλάκιο της Χήτος ΑΒΕΕ Τη συνεργασία της με τη γαλ- λική Danone Waters ανακοίνωσε η Χήτος ΑΒΕΕ, η οποία και ανέλαβε την απο- κλειστική διανομή, εμπορία, merchandising και marketing των προϊόντων Evian και Ferrarelle από 1 Ιανουαρίου 2022. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας «το Εvian είναι No1, παγκο- σμίως, premium μάρκα εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού από τις γαλλικές Άλπεις, ενώ το Ferrarelle είναι η Νο1 μάρκα φυσικώς αερι- ούχου φυσικού μεταλλικού νερού στην ιταλική αγορά. Η προσθήκη του Evian και του Ferrarelle, water-partners τoυ επίσημου Οδηγού Michelin, στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Χήτος ΑΒΕΕ, ενι- σχύει ιδιαίτερα τη θέση της στην εγχώρια premium αγορά. Για πρώτη φορά λανσάρονται στην ελληνική αγορά το ανθρακούχο νερό Evian σε γυάλινη φιάλη 750ml και το φυσικώς αεριούχο νερό Ferrarelle 750ml. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει, επίσης, τους ταχυκίνητους κωδι- κούς Evian, σε PET και rPET φιάλες για τη «ζεστή αγορά». Επιστρέφει η αισιοδοξία στις ελληνικές επιχειρήσεις
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=