Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

10 ειδήσεις Η ΙΟΝ διέψευσε τα σενάρια για εξαγορά από τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο Το φως της δημοσιότητας είδαν μία σειρά από δημοσιεύματα που ήθελαν τον επιχειρηματία Σπύρο Θεοδωρόπουλο να βρίσκεται σε διαπραγ- ματεύσεις για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της γνωστής σοκολατοβιομηχανίας ΙΟΝ. Η εταιρεία, όμως, με σχετική ανακοίνωση, διέ- ψευσε τις πληροφορίες, αναφέροντας τα εξής: «Σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων σχετικά με την είσοδο του κ. Σπ. Θεοδωρόπουλου στην ΙΟΝ Α.Ε., η Διοίκηση της εταιρείας γνωστο- ποιεί ότι δεν έχει υπάρξει οποιαδήποτε πρόταση ή συζήτηση επί του θέματος αυτού». Σε ανάλογη διάψευση των δημοσιευμάτων προχώρησε και ο ίδιος επιχειρηματίας, ο οποίος ανέφερε ότι ουδεμία επαφή έχει ή είχε με τη Διοίκηση της ΙΟΝ από το 2016. Τέσσερα βραβεία για την Ioniki στα Bakery Αwards 2022 Η εταιρεία Ioniki διακρίθηκε στα Bakery Αwards 2022 με τέσσερα βραβεία στις κατηγορίες Καλυτερη Σφολιάτα, Καλύτερη Βιομηχανία Αρτοποιίας-Brand, Καλυτερη Κατεψυγμένη Πίτα και Καλύτερη Βιομη- χανία Αρτοποιίας. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «οι τέσσερις δια- κρίσεις πιστοποιούν την ποιότητα των προϊόντων. Την πρωτιά κατέλαβε η Ηπειρώτικη Πίτα με Σπανάκι και Φέτα ΠΟΠ με Gold και Platinum award και ακολουθεί η Παραδοσιακή Νησιώτικη πίτα Σπιτική Ζύμη με Silver award. Η Σφολιάτα με Φέτα ΠΟΠ, Μέλι & Σουσάμι βραβεύ- τηκε με Silver Αward ως η καλύτερη Σφολιάτα. Τέλος, η Ioniki διακρίθηκε μεταξύ άλλων ως η Καλύτερη Βιομηχανία Αρτοποιίας-Brand με Silver Αward.». Μπλε μπίρα από σπιρουλίνα λάνσαρε γαλλική ζυθοποιία Τα τελευταία χρόνια αρκετές είναι οι καινοτομίες που εφαρμόζονται στην κατηγορία των τροφί- μων και των ποτών, με αποτέλεσμα στην αγορά να κυκλοφορούν πολλά προϊόντα που προσελ- κύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Πρόσφατα, μάλιστα, μια γαλλική ζυθοποιία έφτιαξε την πρώτη μπίρα με μπλε χρώμα, αξιο- ποιώντας ένα θαλάσσιο κυανοβακτήριο που χρησιμοποιείται και σε διατροφικά συμπληρώματα. Το μπλε χρώμα του προϊόντος προέρχεται από τη σπιρου- λίνα και η εταιρεία, που για την παραγωγή του συνεργάστηκε με Etika Spirulina, ονόμασε τη μπίρα Line. Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες, περί- που 1.500 μπουκάλια πουλήθηκαν μέσα στο 2021 και η ζυθοποιία Hoppy Urban Brew ετοιμάζεται να αυξήσει την παραγωγή, καθώς η ζήτηση μεγαλώνει. Εδώ και αρκετά χρόνια, τα καταστή- ματα της μικρής λιανικής αποτελούν εύκολο στόχο ληστών, αφού πλέον τα περιστατικά είναι καθημερινά και πολλές φορές δεν διακυβεύονται μόνο οι εισπράξεις του ταμείου αλλά και η ίδια η ζωή των επαγγελματιών. Στη Θεσσαλονίκη, μάλιστα, το κακό έχει παραγίνει, καθώς μετά τη δολο- φονία υπαλλήλου σε ψιλικατζίδικο, τρία ακόμα καταστήματα της μικρής λιανικής, έγιναν στόχος δραστών μέσα σε διάστημα λίγων ωρών, στα τέλη του Φεβρουαρίου. Η πρώτη ληστεία έλαβε χώρα γύρω στις 22.00 το βράδυ στην Πολίχνη, όταν άγνωστος κρατώντας μαχαίρι εισήλθε στο κατάστημα και απέ- σπασε 40 ευρώ. Λίγο αργότερα, έγινε άλλη μια ληστεία στο κέντρο της Θεσσαλονί- κης, όπου δύο δράστες υπό την απειλή μαχαιριού άρπαξαν 50 ευρώ, ενώ η τρίτη ληστεία συνέβη στις 04.00 τα ξημερώματα, στην οδό Παπαναστασίου, στην Ανατολική Θεσσαλονίκη. Ο δράστης, με την απειλή πιστολιού, ακινητοποίησε τον υπάλληλο, παίρνοντας από το ταμείο άγνωστο μέχρι στιγμής ποσό. Οι υπεύθυνοι για τις τρεις ληστείες τράπηκαν σε φυγή, με τις αστυνομι- κές Αρχές να πραγματοποιούν τις σχετικές έρευνες για τον εντοπι- σμό τους. Νέα «χτυπήματα» ληστών σε ψιλικατζίδικα της Θεσσαλονίκης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=