Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

17 ειδήσεις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Σε λειτουργία το myKtimatologioLive Σε παραγωγική λειτουργία η πλατφόρμα myKtimatologioLive, μέσω της οποίας οι πολίτες και οι επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για θέματα γενικής και εξειδικευ- μένης πληροφόρησης, σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες των ακινήτων τους που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μείωση των φυσικών επισκέψεων (αρχικά στα κεντρικά και σταδιακά στα περιφερειακά γραφεία του Κτηματολογίου) βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του προσωπικού και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους. Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρο- νικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο e-mails επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνα- τότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού. Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα. Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης. Στην περί- πτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφο- ρίες για ζητήματα νομικής ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα. Ψηφιακά ραντεβού με όλες τις ΔΟΥ της χώρας Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη λειτουργία της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας μέσω της ψηφια- κής πύλης myAADE (myaade. gov.gr ). Στην πλατφόρμα «Τα Ραντεβού μου» οι φορολογούμενοι και οι εκπρόσωποί τους έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τα ραντεβού για τις υποθέ- σεις που τους αφορούν, σε ημέρα και ώρα, όπου είναι διαθέσιμη η σχετική υπηρεσία. Σε κάθε βήμα της διαδικασίας προγραμματισμού παρέχεται στον χρήστη ενημέρωση για τις όποιες αλλαγές (π.χ. ολο- κλήρωση, ακύρωση ή επαναπρογραμματισμός ραντεβού) μέσω e-mail ή/και SMS, στα στοιχεία που δηλώνει κατά την καταχώριση του ραντεβού. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Οι σύμβουλοι του εξωδικαστικού μηχανισμού (λογιστές, οικονομολόγοι, δικηγόροι, σύμβου- λοι επιχειρήσεων κ.λπ .) μπορούν να απευθύνονται πλέον στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης για τεχνικά ζητήματα σχε- τικά με τη διαδικασία υποβολής, επεξεργασίας και ολοκλήρωσης της αίτησης ρύθμισης οφει- λών, κατ’ εξουσιοδότηση των πελατών τους, στην ψηφιακή πλατφόρμα του εξωδικαστικού μηχανισμού. Η τηλεφωνική υποστήριξη παρέ- χεται δωρεάν, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 211 1000350, κατά τις εργάσιμες ημέ- ρες και ώρες 10:00-18:00. Επισημαίνεται ότι το τηλεφωνικό κέντρο προσφέρει υποστήριξη αποκλειστικά σε θέματα και ερωτήματα τεχνι- κής φύσης που συνδέονται με τη χρήση του συγκεκριμένου ψηφιακού εργαλείου, έχοντας ως στόχο την επίλυσή τους και, κατ’ επέκταση, την επιτάχυνση της διαδικασίας υποβολής και ολοκλήρωσης των ηλεκτρονικών αιτήσεων. Με τη διαδικασία ρύθμισης συνολικά όλων των οφειλών, επιτυγχάνονται τα ακόλουθα: 1ον. Αναστολή των διαδικασιών αναγκαστικής εκτέλεσης, όπως είναι διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών κ.ά., καθώς και δεσμεύσεις και πλειστηριασμοί στην κινητή και ακίνητη περιουσία του οφειλέτη, συμπεριλαμβανομένης της 1ης κατοικίας, καθώς και της επαγγελματικής στέγης. 2ον. Αποπληρωμή των οφειλών προς το Δημό- σιο (ΑΑΔΕ, ΟΤΑ κ.λπ .) και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ, ΚΕΑΟ κ.λπ .) σε χρονικό διάστημα έως 20 ετών. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρέχεται αποπληρωμή για οφει- λές προς το Δημόσιο σε έως 240 δόσεις, αριθμός δόσεων διπλάσιος από ό,τι προβλεπό- ταν μέχρι πρότινος. Ο αριθμός των δόσεων μπορεί να φθάσει έως τις 420, για οφειλές προς χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. 3ον. Διαγραφή μέρους της οφειλής, υπό τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια που καθορίζονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (π.χ. ότι το ύψος του χρέους είναι μεγαλύτερο από την αξία της περιουσίας και υπάρχει και οικονομική αδυνα- μία εξόφλησης των χρεών, τόσο από τον οφειλέτη όσο και από τους συνοφειλέτες και εγγυητές του). Τηλεφωνική Υποστήριξη εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=