Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

ρεπορτάζ 54 Η «εκτόξευση» των online αγορών ήταν μία από τις κορυ- φαίες αλλαγές που κατεγράφησαν εν μέσω κορωνοϊού και η τάση αυτή θα συνεχιστεί, με το Facebook και το Ιnstagram όμως, να παίζουν το δικό τους ρόλο. Μία από τις νέες συνήθειες των καταναλωτών που θα καθιε- ρωθεί τα επόμενα χρόνια είναι να ψωνίζουν διαδικτυακά. Αυτό, όμως, θα αφορά σε πρώτη φάση και την απλή επιλογή των προϊόντων μέσω του διαδικτύου, σε καταστήματα όπως τα μίνι μάρκετ, που σπάνια υπάρχει η δυνατότητα του e-shop. Με πιο απλά λόγια, οι καταναλωτές θα τσεκάρουν τα καταστή- ματα και τα προϊόντα τους ακόμη και σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram, ώστε στη συνέχεια να πηγαίνουν στοχευμένα για τις αγορές τους. Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραί- τητη η προώθηση προϊόντων και προσφορών μέσα από τα Social Media, σε όσα μίνι μάρκετ δεν έχουν τη δυνατότητα για online πωλήσεις και delivery. Ήδη, μάλιστα, πολλά μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα, έχουν επενδύσει στο Facebook και στο Instagram για να αναδείξουν τα καταστήματά τους και να «κερδίσουν» πελάτες μέσα από σχετικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες, πλήθος επαγ- γελματιών της μικρής λιανικής είναι πλέον ενεργοί στα Social Media. Μ Στα Social Media επενδύουν τα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=