Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

Μάρκετ και Βαγγέλης Τακούλας, γενικός διευθυντής Πωλήσεων των Cash & Carry Metro, οι οποίοι συζήτη- σαν υπό τον συντονισμό του κ. Στέφανου Κομνηνού, executive partner της Netrino & iMinder. Τα κύρια συμπεράσματα, λοιπόν, ήταν ότι ένα τμήμα του πελατο- λογίου των χονδρεμπόρων, αλλά και κατηγορίες προϊόντων, όπως τα καπνικά και ο Τύπος, αντιμετώπι- σαν μεγάλη πτώση, η οποία είχε ως συνέπεια τη μείωση των εταιρειών του κλάδου, αλλά και τον περιο- ρισμό των υπηρεσιών τους. Επίσης τα προβλήματα ρευστότητας που αύξησαν τις απαιτήσεις για πληρωμές επί τόπου, έκαναν πιο δύσκολη τη σχέση των χονδρεμπόρων με τους ιδιοκτή- τες των μίνι μάρκετ και των καταστημάτων Ψιλικών, με αποτέλεσμα μία μεγάλη μερίδα αυτών να βρει διέξοδο στα Cash & Carry. Παράλληλα, όμως, υπήρξε και ένα «ξεκαθάρισμα» της αγοράς του οργανωμένου λιανε- μπορίου, με τον ανταγωνισμό να παραμένει μεγάλος, αλλά να συγκεντρώνεται σε μεγάλους «παίκτες» του κλάδου, οδηγώντας και στη βελτίωση των υπηρεσιών τους και στην εξυπηρέτηση των πελατών τους. Τα πλεονεκτήματα των Cash & Carry για τη μικρή λιανική Τα Cash & Carry φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να μετατρέ- πονται σε στενό συνεργάτη των καταστημάτων της μικρής λιανικής, με όλο και περισσότερους επαγγελμα- τίες του κλάδου να βρίσκουν μία σειρά από λύσεις σε αυτά, για τα καταστήματά τους. Αρχικά, ειδικά στα μεγάλα καταστήματα, η γκάμα των προϊόντων έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και στα ράφια τους μπορεί να βρει κανείς μία μεγάλη ποικιλία που καλύπτει το σύνολο των αναγκών ενός μίνι μάρκετ ή ενός ψιλικατζίδικου. Εκτός από τα τσιγάρα, υπάρχουν πλέον χιλιάδες κωδικοί σε κάθε άλλη προϊοντική κατη- γορία, όπως φρούτα, λαχανικά, φρέσκα κρέατα και τυριά, κατεψυγμένα προϊόντα, αλλαντικά, τυποποιη- μένα τρόφιμα, ζαχαρώδη, είδη προσωπικής περιποίησης, απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά, είδη κάβας και πολλά άλλα. Η ποικιλία είναι εξίσου μεγάλη, με ελληνικά κι εισαγόμενα προϊόντα, ενώ τα τελευταία χρόνια τα Cash & Carry έχουν αρχίσει να επενδύουν και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, προ- σφέροντας νέους κωδικούς σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές. Το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Cash & Carry, βέβαια, συνεχίζουν να αποτελούν οι προσφορές κι οι εκπτώσεις που βγάζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε μία σειρά από προϊοντικές κατηγορίες. Αυτό έχουν εκμυστηρευθεί στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» αρκετοί επαγγελματίες της αγοράς που παρακολουθούν σταθερά τα φυλλάδια προσφορών και βρίσκουν μέσα από αυτά συγκεκρι- μένα προϊόντα για να τοποθετήσουν στα ράφια τους. Σημαντική είναι, όμως, πια και η ευκολία που προσφέ- ρουν οι εταιρείες του οργανωμένου λιανεμπορίου στα καταστήματα της μικρής λιανικής, αφού όπως είπαμε, η ανάπτυξη των e-shops τους, δίνει τη δυνατότητα για ακόμη πιο άμεση επικοινωνία με τους επαγγελματίες του κλάδου. Η λύση του delivery που έχει επίσης προ- στεθεί στην πλειοψηφία των Cash & Carry, επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ να προμηθευτούν τα προϊόντα τους χωρίς να χάσουν πολύτιμο χρόνο. 58 Το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Cash & Carry παραμένουν οι προσφορές κι οι εκπτώσεις για τη μικρή λιανική. CASH & CARRY Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=