Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

σαλατεσ Αφιέρωμα μεγέθη σαλάτας προσφέρει οικογενειακές και ατομικές σαλάτες. Συγκεκριμένα, οι σαλάτες Ιταλική και Καπρι- τσιόζα διατίθενται σε οικογενειακό μέγεθος 425 γραμμαρίων και 335 γραμμαρίων, αντίστοιχα. Μάλιστα, οι εν λόγω πρακτικές συσκευασίες χαρακτηρίζονται από τον καινοτόμο σχεδιασμό για εύκολο άνοιγ- μα-κλείσιμο, με επανακλειόμενο αυτοκόλλητο (open-close) προκειμένου να διατηρούνται αναλλοίωτα τα ευεργετικά χαρακτηριστικά των φρέσκων λαχανι- κών και κάθε φορά να χρησιμοποιείται από το περιεχόμενο ακριβώς όση ποσότητα είναι απαραίτητη και η υπόλοιπη να διατηρείται στο ψυγείο μέχρι την επόμενη χρήση. Σε ατομική συσκευασία της μίας μερί- δας 90-100 γραμμαρίων κυκλοφορούν, τέλος, οι σαλάτες Ιταλιάνα, Γουστόζα και Καπριτσιόζα οι οποίες είναι πολύ βολικές για τον καταναλωτή και προσφέ- ρουν ένα εύκολο γεύμα. Αξίζει να σημειωθεί άλλωστε, ότι σε έρευνα του State of Grocery Consumer, το 34% των CEO στις επιχειρήσεις τροφίμων υπέδειξε το έτοιμο φαγητό ως την κορυφαία προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια. Και αυτό γιατί η τάση για ευκολία στο φαγητό είναι από τις πλέον ανερ- χόμενες, με την κατηγορία του Ready to Eat (RTE ή, στα ελληνικά, έτοιμου φαγητού) να έχει ήδη αρχίσει να δια- μορφώνει τα δεδομένα στο εξωτερικό, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τα αντίστοιχα μίνι μάρκετ. Έρευνα της Nielsen στις ΗΠΑ κατέγραψε ότι το 57% των καταναλω- τών επιζητά περισσότερο από καθετί στα καταστήματα της μικρής λιανικής (convenience stores) την υπηρεσία των έτοιμων λύσεων φαγητού. Πάνω από όλα η ποικιλία Πριν από μερικά χρόνια θεωρείτο φυσικό για έναν Γερ- μανό ή έναν Αμερικανό να προμηθεύεται τα πάντα σε πακέτο. Πλέον, όμως, οι συνήθειες αυτές έχουν υιοθε- τηθεί και από τους Έλληνες που, παραδοσιακά, αποτελούν έναν λαό που έχει στενή σχέση με τη μαγει- ρική. Οι σύγχρονες γενιές των εγχώριων καταναλωτών δεν αναζητούν μόνο εύκολες λύσεις, αλλά και ποικιλία στις επιλογές. Οι συσκευασμένες σαλάτες, που έχουν γεμίσει την αγορά, διατίθενται σε μια πραγματικά μεγάλη γκάμα, συνδυάζοντας τα λαχανικά με τα φρούτα, τα superfoods, τα όσπρια, το κρέας ακόμα και τα θαλασσινά, περικλείοντας στη συσκευασία συχνά και το κατάλληλο dressing. Προσφέρουν επομένως μια πρακτική λύση για τον πελάτη, αφού μπορεί να προμη- θευτεί μια συσκευασμένη σαλάτα με πλήθος διαφορετικών υλικών για τις ανάγκες της ημέρας, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσει ξεχωριστά όλα αυτά που απαιτούνται για την παρασκευή της στο σπίτι. Παράλληλα, οι κωδικοί δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δοκιμάζει διαφορετική σαλάτα ακόμα και καθημερινά χωρίς να χάνει χρήματα από τα λαχα- νικά που χαλάνε στο ψυγείο του. Η γκάμα είναι πραγματικά μεγάλη, αφού οι εταιρείες δεν σταματούν να προσθέτουν νέους κωδικούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι τρεις ακόμα κωδικοί προστέ- θηκαν πρόσφατα στη γκάμα των τυποποιημένων προϊόντων της εταιρείας Βεζύρογλου, οι οποίοι αποτε- λούν κατάλληλη επιλογή και για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Πρόκειται για νέες σαλάτες Super Mix, Valeriana Mix και Τραγανή, οι οποίες διατίθεται σε συσκευασίες των 100, 150 και 150 γραμμαρίων αντί- στοιχα, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και χωρίς συντηρητικά, ενώ συσκευάζονται χωρίς καμία επεξερ- γασία και τροποποιημένο περιβάλλον. Η γκάμα της εταιρείας αποτελείται από προϊόντα απο- κλειστικά baby φύλλων, στην καλλιέργεια των οποίων, η εταιρεία είναι πρωτοπόρος, αλλά και leader στην ελληνική αγορά, με μερίδιο 62% (2020). Μείγματα λαχανικών με δημητριακά κυκλοφόρησαν πρόσφατα και από την Bonduelle. Οι νέοι κωδικοί Bonduelle Cereali αποτελούν έτοιμα, κατεψυγμένα, προμαγειρεμένα μείγματα λαχανικών και δημητριακών που διατίθενται στην αγορά σε 2 γεύσεις. Κάθε συσκευ- ασία περιέχει 2 μερίδες, αποτελώντας κατάλληλη πρόταση για τους καταναλωτές που προτιμούν τη φυτική διατροφή. Πρόκειται για τα προϊόντα Cereali με κόκκινη κολοκύθα και φαγόπυρο και Cereali πράσινα φασολάκια και κριθάρι. Υγιεινές επιλογές και ευκολία αναζητούν στα ψυγεία οι νέοι Οι διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια και, παρά τις ανακατατάξεις που προκάλεσε η πανδημία, οι νεότε- ροι κυρίως Έλληνες εξακολουθούν να αναζητούν πιο υγιεινά προϊόντα στην αγορά. Η σύγχρονη γενιά κατα- ναλωτών, παράλληλα, επιζητά την ευκολία μαζί με τις υγιεινές επιλογές. Για τον λόγο αυτό τα ράφια των σού- 70 Η νέα γενιά καταναλωτών αναζητά έτοιμες σαλάτες και μέσα από online αγορές

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=