Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

16 ειδήσεις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ Σε λειτουργία τέθηκε από τον ΕΦΚΑ η νέα ηλεκτρονική υπη- ρεσία «Έλεγχος ασφαλιστικής ικανότητας μη Μισθωτών» όπου οι ελεύθεροι επαγγελμα- τίες, αυτοαπασχολούμενοι και αγρότες, που για οποιονδήποτε λόγο δεν λαμβάνουν εγκαίρως ασφαλιστική ικανότητα, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα και να τους αποδίδεται άμεσα, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις. Η ηλεκτρονική υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσα από την ιστοσε- λίδα του ΕΦΚΑ και η είσοδος σε αυτή πραγματοποιείται με χρήση κωδικών Taxisnet και καταχώριση του ΑΜΚΑ. Ψηφιακά πλέον η επικοινωνία με τις ΔΟΥ Αποκλειστικά ψηφιακά γίνεται, από τις 9 Μαΐου 2022, η επικοινωνία με τις ΔΟΥ για τις διαδικα- σίες, που έχουν ενταχθεί ή πρόκειται να ενταχθούν στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου». Έτσι, η ψηφιακή υποβολή των αιτημάτων, των εντύπων δηλώσεων προς τις ΔΟΥ και των προβλεπόμε- νων δικαιολογητικών για αυτές τις διαδικασίες θα γίνεται μόνο από τη συγκεκριμένη ψηφιακή εφαρμογή. Η εφαρ- μογή διευκολύνει τόσο τους πολίτες στην παρακολούθηση των αιτημάτων τους, όσο και το προσωπικό της ΑΑΔΕ στη διεκπεραίωση αυτών και τη σχετική αυτοματοποιημένη ενημέρωση των πολιτών. Επισημαίνεται ότι πλέον όσα αιτή- ματα θα υποβάλλονται στις ΔΟΥ μέσω e-mail, για διαδικασίες που έχουν ενταχθεί στην εφαρμογή «Τα Αιτή- ματά μου», θα θεωρούνται ως μη υποβαλλόμενα και δε θα επιφέρουν κανένα έννομο αποτέλεσμα. Πλέον, μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πύλης, myAADE, οι φορολο- γούμενοι που επιθυμούν να απευθύνουν ψηφιακά αιτήματα μέσω της πλατφόρμας «Τα Αιτήματά μου» ή να προγραμμα- τίσουν ψηφιακά την επίσκεψή τους μέσω της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας, έχουν τη δυνατότητα μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον: • Να εντοπίσουν περισσότερες από 250 ομαδοποιημένες διαδικασίες ανά θεματική κατηγορία, καθώς και τα απαι- τούμενα δικαιολογητικά τους. • Να λάβουν, μέσω υπερσυνδέσμων, τα απαιτούμενα ψηφι- ακά αρχεία και να έχουν πρόσβαση στο σχετικό κανονιστικό πλαίσιο. • Να αναζητήσουν «έξυπνα» τη διαδικασία που τους ενδια- φέρει, κάνοντας χρήση λέξεων-κλειδιών. Νέα υπηρεσία ελέγχου ασφαλιστικής ικανότητας Μέσω gov.gr η εξυπηρέτηση από τους Δήμους Τη δυνατότητα να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στους δημότες τους, μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περι- βάλλον του gov.gr , έχουν πλέον οι Δήμοι της χώρας. Οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες: • Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων, χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς. • Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr , με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοι- κίας. • Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέ- χονται από το gov.gr . Η έκδοση πιστοποιητικών των Δήμων μέσω του gov.gr έρχεται να προστεθεί στις κοινές δράσεις, που σχεδιάζουν και υλοποιούν τα δύο τελευταία χρόνια τα Υπουργεία Ψηφι- ακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών για την ψηφιοποίηση υπηρεσιών των Δήμων. Υπενθυμίζεται ότι έχουν προηγηθεί και ήδη παρέχονται ψηφιακά, απευθείας στους πολίτες μέσω του gov.gr , οι ακόλουθες υπηρεσίες: • Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης • Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης • Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας • Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης θανάτου Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες και θα εντάσσονται στις θυρίδες. Οι θυρίδες του gov.gr αποτελούν τη δεύτερη οριζόντια εφαρμογή που παρέχεται στους Δήμους, μετά την υπηρεσία των ψηφιακών ραντεβού myDimos.Live .gov.gr, όπου οι πολίτες επιλέγουν την υπηρεσία εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=