Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

Αναψυκτικά & Χυμοί Αφιέρωμα Τα αναψυκτικά και οι χυμοί θεωρούνται παραδοσιακά, από τα βασικά προϊόντα για τις πωλήσεις στα καταστήματα της μικρής λιανικής, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που οι υψηλές θερμοκρασίες και η έντονη κίνηση της τουριστικής περιόδου συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση της ζήτησης των συγκεκριμένων κωδικών. Της Ελένης Σαραντάκη 40 Ανεβάζουν τις πωλήσεις στη μικρή λιανική Αναψυκτικά & Χυμοί Αφιέρωμα Χυμοί & Αναψυκτικά M πορεί την τελευταία διετία η πανδημία και τα ρολά στην εστίαση και τις τουριστικές επιχει- ρήσεις να επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις στον κλάδο των αναψυκτικών και των χυμών, όμως τα σούπερ και μίνι μάρκετ «έσωσαν» την κατάσταση, λειτουργώντας εξισορροπητικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς. Πλέον, οι επαγγελματίες έχουν μπροστά τους το καλοκαίρι και τα εν λόγω προϊό- ντα «φεύγουν» γρήγορα από τα ψυγεία, αφού οι πωλήσεις τους εξαρτώνται σημαντικά από τις υψηλές θερμοκρασίες αλλά και τον τουρισμό. Οι περιορισμοί αίρονται λοιπόν και όλα δείχνουν πως το 2022 θα πραγματοποιηθεί η πολυπόθητη επιστροφή στην κανονικότητα. Τα αναψυκτικά και οι χυμοί έρχο- νται να «πρωταγωνιστήσουν» στα ψυγεία της μικρής λιανικής εμφανώς ανανεωμένα, καθώς οι τάσεις που παγιώθηκαν εν μέσω κορωνοϊού λειτούργησαν κατα- λυτικά στην αναμόρφωση της κατηγορίας. Ο ιδιοκτήτης του μίνι μάρκετ διαθέτει άπειρες επιλογές πλέον για το κατάστημά του, οι οποίες όμως έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: υπηρετούν ένα πιο υγιεινό, φυσικό και «πράσινο» καταναλωτικό πρότυπο, προ- σφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να προμηθευτούν καθημερινά προϊόντα που ταυτίζονται με

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=