Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

48 ρεπορτάζ Η τεχνολογία «εργαλείο» για τη μικρή λιανική T α καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν αρχί- σει να περνούν τα τελευταία χρόνια σε μια νέα περίοδο, κατά την οποία αλλάζουν οι κατανα- λωτικές τάσεις και τα προϊόντα στα ράφια τους, ενώ παράλληλα οι ίδιοι οι επαγγελματίες εξοικειώνο- νται πλήρως με τις νέες τεχνολογίες. Η πανδημία του κορωνοϊού μάλιστα ανέδειξε ακόμη περισσότερο τη χρησιμότητα του internet, αφού ο κόσμος σταμάτησε να κυκλοφορεί στους δρόμους και βρέθηκε πίσω από τον υπολογιστή του, να κάνει αγο- ρές ακόμη και στα ψώνια του σούπερ και του μίνι μάρκετ. Το διαδίκτυο καθιερώνεται έτσι ως ένα από τα πιο σημαντικά «εργαλεία» για την ανάπτυξη των καταστη- μάτων της μικρής λιανικής στα επόμενα χρόνια, τόσο για την επικοινωνία και τις πωλήσεις των προϊόντων, όσο και για την καλύτερη οργάνωσή τους και τη διευ- κόλυνση των εργαζομένων. Το διαδίκτυο έχει αρχίσει να εισέρχεται πλέον σε μεγάλο βαθμό και στα καταστήματα της μικρής λιανικής, προσφέροντας στους επαγγελματίες του κλάδου μια σειρά από υπηρεσίες, πολλές από τις οποίες είναι πια απαραίτητες για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους. Του Βάιου Τασούλα Διαδίκτυο & μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=