Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40
50 ρεπορτάζ Η δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης, αλλά και συγκεκριμένων προϊόντων, προσφορών ή και εκπτώ- σεων μέσω του διαδικτύου, έχει αυξήσει σε σημαντικό βαθμό και την παρουσία των μίνι μάρκετ, στο Facebook και το Instagram. Όλοι έχουμε εξοικειωθεί λίγο πολύ με τις εν λόγω πλατφόρμες των social media και έτσι η χρήση τους για την υποστήριξη των επιχειρήσεων, ακόμη και της μικρής λιανι- κής, θεωρείται μια πολύ εύκολη διαδικασία, την οποία υιοθετούν πια όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του κλά- δου. Μια γρήγορη αναζήτηση σε Facebook και Instagram αποδεικνύει πια ότι υπάρχουν πάρα πολλά μίνι μάρκετ, παντοπωλεία και καταστήματα ψιλικών, που αναδεικνύουν τα σημεία τους και τα προϊόντα τους μέσω του διαδικτύου. Κάποια από αυτά, μάλιστα, έχουν ήδη φθάσει και σε ακόμη πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους και προχωρώντας ακόμη και σε επαγγελμα- τικές φωτογραφήσεις των προϊόντων τους, στα ράφια και τα ψυγεία. Αυξάνονται τα μίνι μάρκετ σε Facebook και Instagram Οι online αγορές οδηγούν τα μίνι μάρκετ στα e-shop Οι online αγορές «εκτοξεύτηκαν» την περίοδο της παν- δημίας του κορωνοϊού και όλες οι σχετικές έρευνες δείχνουν, ότι και οι Έλληνες καταναλωτές θα συνεχί- σουν να αγοράζουν μέσω του διαδικτύου και τα προϊόντα των σούπερ και μίνι μάρκετ. Η μεγάλη διάδοση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον γενικό πληθυσμό της Ελλάδας επιβεβαιώνεται και από τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε ο GRECA σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Trueberries. Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα (95%) του πληθυσμού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 online αγορά τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ μόλις 5% του πληθυσμού δηλώνει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει online αγορά τους τελευταίους 12 μήνες. Για το 60% του συνολικού πληθυσμού (62% ανάμεσα στους online shoppers) το online shopping θα συνεχί- σει να υπάρχει στην καθημερινότητά του με τον ίδιο ρυθμό, ενώ ένα 14% δηλώνει ότι θα αυξήσει τη συχνό- τητα των online αγορών. Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη κι όσους δηλώνουν ότι θα το περιορίσουν, το online shopping θα συνεχίσει να αφορά το 94% του πληθυ- σμού. Ταυτόχρονα, το 14% του πληθυσμού δηλώνει
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=