Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

54 Της Ελένης Σαραντάκη Νέες τάσεις και νέες ετικέτες αυξάνουν διαρκώς τις επιλογές για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι έχουν πια τη δυνατότητα να προσφέρουν μία ευρεία γκάμα από μπίρες στους πελάτες τους. Βιοτεχνική, χωρίς αλκοόλ και hard seltzer Νέες τάσεις στις μπίρες O ι μπίρες αποτελούν ένα από τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση στη μικρή λιανική, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού οι υψηλές θερμοκρασίες και η αυξημένη κίνηση των τουριστών ευνοούν την κατανάλωσή τους. Παρά το γεγονός ότι η γενικότερη τάση τα τελευταία χρόνια έδειχνε σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις των εν λόγω προϊόντων, όπως ήταν φυσικό, η πανδημία ανέτρεψε τα δεδομένα. Το κατέβασμα των ρολών στην εστίαση, ο πολύμηνος εγκλεισμός στο σπίτι και η ακύρωση πάσης φύσεως εκδηλώσεων που συνδέονται με την κατανάλωση αλκοόλ είχαν ως αποτέλεσμα μια σημαντική πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Το κανάλι της μικρής λιανικής και τα σούπερ μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=