Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40
56 Photiades ανακοίνωσε ότι επενδύει στην Siris Microbrewery, έχοντας ως στόχο την ενδυνάμωση της μικροζυθοποιίας και τη διεύρυνση των προϊόντων που προσφέρει στους καταναλωτές. Παράλληλα, 5 μπίρες Νήσος απέσπασαν το ευρωπαϊκό σήμα πιστοποίησης ποιότητας AFQ της Foodoxys, που αποτελεί ένα νέο σύστημα βαθμολόγησης και κατάταξης της ποιότητας των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, με βάση την βιοδραστικότητα της σύστασής τους σε σχέση με την ανθρώπινη υγεία και ευζωία. Επενδύουν στην εικόνα Τα τελευταία χρόνια, όπως συμβαίνει και στις υπόλοιπες κατηγορίες τροφίμων και ποτών, οι μπίρες αλλάζουν συσκευασία σε μια προσπάθεια να κερδίσουν τη μάχη στο ράφι. Η στροφή σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες είναι εμφανής και στις ζυθοποιίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αφού το αγοραστικό κοινό δίνει μεγάλη σημασία πλέον σε βιώσιμες πρακτι- κές και επιλέγει να αγοράσει προϊόντα που συνδέονται με τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Σε νέες συσκευα- σίες έχουν κυκλοφορήσει μπίρες όπως η Βεργίνα ή η Fischer, ενώ στο εξωτερικό οι βιομηχανίες επιχειρούν να κάνουν ένα βήμα παραπέρα, προκειμένου να μειώ- σουν το αποτύπωμα άνθρακα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η έναρξη ενός πιλοτικού προ- γράμματος, με σκοπό να παραχθεί κουτί μπίρας της AB InBev με το χαμηλότερο, για την εταιρεία αυτή, αποτύ- πωμα άνθρακα μέχρι σήμερα, το οποίο διατίθεται σε πρώτη φάση στην αγορά λιανικής του Ηνωμένου Βασι- λείου. Στόχος του προγράμματος είναι η παραγωγή πέντε εκατομμυρίων κουτιών μπίρας Budweiser χωρητικότητας 440 ml, με ιδιαίτερα χαμηλές απαιτήσεις σε άνθρακα με τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας αδρανούς ανοδίου (inertanode), το οποίο θα παράγεται με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Παράλληλα, μια γαλλική ζυθοποιία έφτιαξε την πρώτη μπίρα με μπλε χρώμα, αξιοποιώντας ένα θαλάσ- σιο κυανοβακτήριο, που χρησιμοποιείται και σε διατροφικά συμπληρώματα. Το μπλε χρώμα του προϊό- ντος προέρχεται από τη σπιρουλίνα και η εταιρεία, που για την παραγωγή του συνεργάστηκε με την εταιρεία Etika Spirulina, ονόμασε την μπίρα Line. Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες, περίπου 1.500 μπουκάλια πουλήθηκαν μέσα στο 2021 και η ζυθοποιία Hoppy Urban Brew ετοιμάζεται να αυξήσει την παρα- γωγή, καθώς η ζήτηση μεγαλώνει συνεχώς. Νέα καινοτομία η εικονική πραγματικότητα Αρκετές είναι πλέον οι εταιρείες που επιδιώκουν να εισέλθουν στο metaverse, ένα νέο κόσμο εικονικής πραγματικότητας, που το τελευταίο διάστημα κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των νεότερων κυρίως κατανα- λωτών. Η Heineken πρόσφατα παρουσίασε την πρώτη της virtual μπίρα, τη Heineken Silver, αποκλειστικά στο virtual ζυθοποιείο της Heineken, στην ψηφιακή πλατ- φόρμα Decentraland. Η A-Yeast μαγιά της Heineken Silver, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαταστά- θηκε με A-Pixels. Ο λυκίσκος σε αυτή την περίπτωση δε συλλέχθηκε στα χωράφια, αλλά η virtual Heineken Silver παρασκευάστηκε με Binary Coded Hops, που καλλιεργείται από NPC αγρότες (αυτοματοποιημένους). Όλη η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιη- μένους δηλαδή αντικαταστάτες των ζυθοποιών της Heineken. Όλα αυτά τα στοιχεία συνδυάζονται για να αναπτύξουν μια μπίρα, που οι επισκέπτες του virtual ζυθοποιείου της Heineken στο Decentraland θα μπο- ρούν να εξερευνήσουν στον εικονικό κόσμο. μπiρεσ Αφιέρωμα «Οι μπίρες τύπου hard seltzer αποτελούν μια καινοτόμο πρόταση, που βασίζεται στη φυσική ζύμωση από ζαχαρότευτλα, αφήνοντας μια επίγευση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός νέου καταναλωτή.»
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=