Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

62 O ι έτοιμες και συσκευασμένες σαλάτες αποτελούν μία από τις πιο σημαντικές τάσεις τον τελευταίο καιρό σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στην Ελλάδα, με την κατηγορία να εμφανίζει διαρκώς ανο- δική πορεία. Η ζήτηση αυξάνεται με έντονο ρυθμό και το brand «Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» είναι ένα από αυτά που έχει ξεχωρίσει στην αγορά και έχει αρχίσει να καθιερώνεται και στον κλάδο της μικρής λιανικής. Στο πλαίσιο αυτό, ο Αντώνης Βεζύρογλου, μέλος της τέταρτης γενιάς της οικογενειακής επιχείρησης από την Ημαθία, μίλησε στο περιοδικό μας για την εταιρεία, αλλά και την κατηγορία της συσκευασμένης σαλάτας γενικότερα. Πείτε μας δυο λόγια για την εταιρεία «Α. Βεζύ- ρογλου και ΣΙΑ Ε.Ε.» Αντώνης Βεζύρογλου: H οικογένεια Βεζύρογλου, μετράει υπερεκατονταετή παρουσία στην καλλιέργεια της ελληνικής γης, από τότε που ο Γιάγκος Βεζύρογλου -1914- μετέφερε το κτήμα του από τη Μαγνήσια της Μ. «Εκτοξεύονται» οι πωλήσεις τους στα μίνι μάρκετ «Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» Του Στέλιου Ασλανίδη «Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 35% τον τελευταίο χρόνο και ο Αντώνης Βεζύρογλου εξηγεί στο περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική, γιατί τα συσκευασμένα λαχανικά της εταιρείας έχουν μεγάλη ζήτηση στην Ελλάδα. συνέντευξη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=