Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

63 Ασίας στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, στη θέση όπου βρί- σκεται και σήμερα. Από τότε εξακολουθούμε να καλλιεργούμε με όραμα τις πρωτοπόρες καλλιέργειες και την καινοτομία, που οδηγεί αποδεδειγμένα στην αει- φορία. Το 2006 αποφασίσαμε ο Γιάννης και ο Αντώνης Βεζύρογλου (τρίτη και τέταρτη γενιά), να κάνουμε στροφή στο παραγωγικό μοντέλο του αγροκτήματος, δίνοντας έμφαση στις δυναμικές καλλιέργειες των κηπευτικών. Ιδρύσαμε την εταιρεία «Αντώνης Βεζύρο- γλου και ΣΙΑ Ε.Ε.» με στόχο να αποτελέσει μια κάθετη και ολοκληρωμένη μονάδα παραγωγής, τυποποίησης και διακίνησης φρέσκων κηπευτικών. Το 2010 δημιουρ- γήθηκε ο διακριτικός τίτλος «Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» και το χαρακτηριστικό λογότυπο με τον λαγό, ο οποίος «υπογράφει» τα προϊόντα και αποτελεί σύμβολο της εταιρείας μέχρι και σήμερα. Το αγρόκτημα, στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, καταλαμβάνει έκταση 800 στρεμμάτων. Αποτελείται δε, από ανοιχτές καλλιέργειες, δικτυοκήπια αλλά και θερμοκήπια, ώστε να αυξάνει την παραγωγή και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στη διάρκεια του έτους, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθή- κες. «Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» έχουν τη μεγαλύτερη σε όγκο παραγωγή φυλλωδών λαχανικών στη Βόρεια Ελλάδα και συγκαταλέγονται στα μεγαλύ- τερα αγροκτήματα ολόκληρης της χώρας. Ειδικά στην παραγωγή baby φύλλων, η εταιρεία διαθέτει τον μεγα- λύτερο όγκο παραγωγής και τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων στην Ελλάδα. Η ετήσια παραγωγή και διακί- νηση ξεπερνάει τους 3.000 τόνους. Τι περιλαμβάνει σήμερα η γκάμα των προϊό- ντων σας; Διαθέτετε και vegan κωδικούς; Α.Β.: Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει αποκλει- στικά φυλλώδη λαχανικά (baby φύλλα), τα οποία τυποποιούνται σε συσκευασίες λιανικής (100 γρ./ 150 γρ.) αλλά και σε συσκευασίες b2b (του 1 κιλού), για την αγορά του Food Service (HORECA). Προσφέρονται σε δύο υποκατηγορίες: Α: Μονολαχανικά (baby φύλλα σπανακιού / άγριας ρόκας / παντζαριού / βαλεριάνας / κόκκινης μουστάρδας / tatsoi / κόκκινης mizuna) και B: Σαλάτες (Ελληνική / Πιπεράτη / Τραγανή / Ιταλική / Kale Mix / Valeriana Mix / Super Mix). Όλα τα προϊόντα μας είναι vegan. Πρόσφατα η εταιρεία επένδυσε σε νέο θερμο- κήπιο για την αύξηση της παραγωγής. Ποιοι στόχοι εξυπηρετούνται από τη συγκεκριμένη επένδυση; Α.Β.: Η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή αναπτυξιακή πορεία. Αυτό οφείλεται κυρίως στη φιλοσοφία μας, που στηρίζεται σε τρεις άξονες: Τεχνογνωσία - Τεχνολογία - Καινοτομία. Τόσο οι υλικοτεχνικές υποδομές μας όσο και οι άνθρωποί μας, συνηγορούν στην υλοποίηση του οράματός μας: στην παραγωγή προϊόντων υψηλής αξίας και ποιότητας, με στόχο την ικανοποίηση του κατανα- λωτή, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος. Οι επενδύσεις μας σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχι- στούν. συνέντευξη Οι πωλήσεις για «Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου» σημείωσαν αύξηση 35% το 2021, την ώρα που γενικότερα η κατηγορία της συσκευασμένης σαλάτας ανέβηκε κατά 20% σε σχέση με το 2020. ” “ Αντώνης Βεζύρογλου, μέλος της τέταρτης γενιάς της οικογενειακής επιχείρησης.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=