Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40
64 Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε θερμοκήπια και σε πρά- σινη ενέργεια, ώστε η παραγωγή μας να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση. Τα νέα θερ- μοκήπια αύξησαν την παραγωγικότητά μας κατά 30%. Στόχος για την τρέχουσα χρονιά, ένα ακόμη νέο θερμο- κήπιο για επιπλέον αύξηση της παραγωγής (+20%). Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας; Α.Β.: Τα προϊόντα μας διανέμονται πανελλαδικά, μέσω απευθείας συμφωνιών με τις μεγάλες αλυσίδες λιανι- κής, αλλά και μέσω των δύο κεντρικών αγορών (ΚΑΑ Αθήνας και ΚΑΘ Θεσσαλονίκης), που τροφοδοτούν την υπόλοιπη αγορά (λιανική στα μικρά σημεία αλλά και HORECA). Η κατηγορία της έτοιμης σαλάτας ακολουθεί ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια. Επιβεβαι- ώνεται το γεγονός αυτό και από τις δικές σας πωλήσεις; Πόσο μεγάλη είναι η ζήτηση στην Ελλάδα; Α.Β.: Η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες με πιο υγι- εινές επιλογές, αλλά και η τάση που θέλει τον σύγχρονο άνθρωπο να ετοιμάζει το γεύμα του με ποιοτικές πρώ- τες ύλες, οδηγούν την κατηγορία των λαχανικών σε αύξηση όγκων. Αυτό αποτυπώνεται ευκρινώς και στις πωλήσεις μας: το 2021 σημείωσαν αύξηση 35%, μεγα- λύτερη δηλαδή από την αύξηση της κατηγορίας, η οποία σημείωσε άνοδο 20%, σε σχέση με το 2020. Ποια τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα; Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα σας ένας επαγ- γελματίας του μίνι μάρκετ; Α.Β.: Στην ουσία δεν έχουμε άμεσο ανταγωνισμό, αν σκεφτεί κανείς ότι τα υπόλοιπα προϊόντα που κυκλοφο- ρούν αποτελούνται κυρίως από κομμένα λαχανικά (μαρούλια) κι όχι από baby φύλλα, στην καλλιέργεια και τυποποίηση των οποίων είμαστε leaders. Επιπρόσθετα, τα δικά μας προϊόντα συγκομίζονται και τυποποιούνται άμεσα χωρίς απολύτως καμία επεξεργα- σία, λόγω της κάθετης μονάδας που διαθέτουμε. Επειδή καλλιεργούμε οι ίδιοι τα λαχανικά είμαστε σε θέση να εφαρμόζουμε τεχνικές «ήπιας καλλιέργειας», από τον σπόρο έως και την τυποποίηση. Στην ουσία πρόκειται για μια σειρά από ενέργειες και διαδικασίες, που εξασφαλίζουν ένα τέλειο προϊόν, στις καλύτερες δυνατές συνθήκες, με τη μικρότερη επιβά- ρυνση (τόσο στο φυτό όσο και στο τελικό προϊόν) από εξωγενείς παράγοντες. Η διαδικασία από το χωράφι στο ράφι είναι για εμάς καθημερινή πρακτική. Επιπρό- σθετα, τα baby φύλλα εκτός της μεγάλης θρεπτικής αξίας τους, έχουν και μεγαλύτερη διατηρησιμότητα, ενώ και οι συνδυασμοί τους παρουσιάζουν ποικιλία την οποία επιλέγουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Ποια τα επόμενα σχέδια της εταιρείας; Α.Β.: Επενδύσεις σε υποδομή και εξοπλισμό με στόχο τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Αυτό σημαίνει ότι επι- μένουμε στην ποιότητα, με σεβασμό όμως στο περιβάλλον που μας φιλοξενεί. Ήδη, από τον Οκτώβριο του 2021, κυκλοφορούν στην αγορά νέοι κωδικοί. Βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης και τους στηρίζουμε, ώστε να εδραιωθούν. Μ συνέντευξη info point
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=