Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

ρεπορτάζ 66 Η στροφή των καταναλωτών στα πιο υγιεινά προϊόντα αλλάζει όχι μόνο τα ράφια, αλλά και γενικότερα τα καταστήματα της μικρής λιανικής, δημιουργώντας εξειδικευμένα σημεία νέας γενιάς και στην Ελλάδα. O ι καταναλωτικές τάσεις αλλάζουν, σε μεγάλο βαθμό, σε ολόκληρο τον κόσμο τα τελευταία χρόνια, αφού η νέα γενιά φαίνεται να έχει διαφορετικά κριτήρια και να αναζητά προϊόντα που διαφοροποιούν –σε σημαντικό βαθμό πια– και τα ράφια στη μικρή λιανική. Η υγιεινή διατροφή δείχνει να κερδίζει τη «μάχη» της αγοράς, με την πλειονότητα των καταναλωτών να αφιερώνει όλο και περισσότερο χρόνο για τον σχεδιασμό και τον προγραμματισμό της διετίας, ως αποτέλεσμα της αύξησης του επιπέδου εκπαίδευσης και του μέσου προσδόκιμου ζωής. Το κοινό θα θέλει να ζει πιο υγιές, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, μια από τις τροφές που ενο- χοποιείται όλο και περισσότερο στα μάτια του καταναλωτικού κοινού, ως ανθυγιεινή, είναι η ζάχαρη. Η στροφή προς εναλλακτικές πηγές όπως είναι η ζαχαρίνη και η στέβια φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος, με το 26% του κοινού να επιλέγει αυτές τις λύσεις. Παράλληλα, ένα 37% του κοινού δηλώνει ότι γενικότερα αποφεύγει την κατανάλωση γλυκών και ζάχαρης. Ακόμα πιο έντονη είναι η τάση για τη μεί- ωση του αλατιού, την οποία επιθυμεί το 48% του κοινού. Τα υγιεινά προϊόντα και η ετικέτα «χωρίς» κερδίζουν τους καταναλωτές Με την πανδημία του κορωνοϊού να δίνει έξτρα ώθηση, η υγιεινή διατροφή έχει αρχίσει να καθιε- ρώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στη χώρα μας, όπου οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να αναζητούν, όλο και περισσότερο, πιο υγιεινά Του Στέλιου Ασλανίδη Νέα τάση τα healthy μίνι μάρκετ Η υγιεινή διατροφή αλλάζει και τη μικρή λιανική

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=