Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 40

76 Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η αύξηση των εξό- δων για ενέργεια και καύσιμα έχουν ήδη επηρεάσει και την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων, με τα στοιχεία να δείχνουν μειώσεις στην πλειονότητα των αγορών και σε όλα τα «κανάλια», από το σούπερ μάρκετ και το μίνι μάρκετ, μέχρι τα online καταστήματα. Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής βρίσκονται έτσι εκ νέου σε δύσκολη θέση, καθώς την ίδια ώρα είναι αναγκασμένοι να αυξήσουν τις τιμές τους, λόγω των μεγάλων ανατιμήσεων στην πλειονό- τητα των προϊόντων τους. Οι έρευνες δείχνουν μάλιστα, ότι οι καταναλωτές στη χώρα μας έχουν ήδη αρχίσει να περιορίζουν τα χρή- ματα που ξοδεύουν στα είδη παντοπωλείου, προσπαθώντας να γλυτώσουν χρήματα από τις δαπάνες τους σε σούπερ και μίνι μάρκετ, για να καλύψουν τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους. Το καλάθι είναι έτσι μικρότερο και οι πωλήσεις σημαντικά μειωμένες, ενώ και οι προβλέψεις για το επόμενο διάστημα δεν είναι ιδιαίτερα θετικές. Τα στοιχεία δείχνουν δε, ότι οι προ- σφορές και οι εκπτώσεις γίνονται ξανά βασικό δέλεαρ για τους Έλληνες καταναλωτές. Περιορίζει τα ψώνια του ένας στους δύο Έλληνες. Τα νέα οικονομικά δεδομένα και στην Ελλάδα έχουν ήδη μικρύνει το καλάθι των αγορών των καταναλωτών στα είδη σούπερ μάρκετ κατά σχεδόν 50%, κάτι που σημαίνει ότι ένας στους δύο Έλληνες δαπανά λιγότερα χρήματα στα ψώνια του. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με έρευνα που πραγ- ματοποίησε η εταιρεία Netrino για το πρώτο τρίμηνο του Του Στέλιου Ασλανίδη Νέα καταναλωτικά δεδομένα καταγράφονται τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα, με τις αγορές σε σούπερ και μίνι μάρκετ να εμφανίζονται περιορισμένες ακόμη και στα ηλεκτρονικά κανάλια, την ώρα που οι Έλληνες αναζητούν όλο και περισσότερες εκπτώσεις στα καταστήματα. Μικρότερο καλάθι και αναζήτηση εκπτώσεων Αλλαγές στις αγορές των Ελλήνων

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=