Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41
ρεπορτάζ 48 όποια περιοχή της Ελλάδας και αν βρί- σκεστε», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Στο εν λόγω e-shop θα βρει κανείς πάνω από 8 χιλιάδες κωδικούς, ποικιλία προϊόντων, αλλά και ανταγωνι- στικές τιμές στα επαγγελματικά προϊόντα. Τέλος, ηλεκτρονικό κατάστημα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής διαθέτει και ο Ευθυβού- λης, ένα από τα πιο γνωστά Cash & Carry της Βόρειας Ελλάδας. Στο efthivoulis.gr θα βρει κανείς πάνω από 18.000 κωδικούς σούπερ μάρκετ, προϊόντα απο- κλειστικής αντιπροσωπείας, μεγάλη γκάμα προϊόντων vegan, bio και gluten-free, εξαιρετικά χαμηλές τιμές χονδρικής, μόνιμα αποθέματα, άμεση ενημέρωση για ό,τι καινούργιο κυκλοφορεί, προσωπικό 40 ατόμων, διαρκείς προσφορές και φυλλάδιο προσφορών, αλλά και συνεχή εμπλουτισμό με νέους κωδικούς. Εύκολη λύση και διέξοδος για τα μίνι μάρκετ Η μεγάλη πτώση σε καπνικά και εφημερίδες επηρέασε σημαντικά τα τελευταία χρόνια τους χονδρεμπόρους στην ελληνική αγορά, με τη συμπύκνωση του κλάδου να δημιουργεί προβλήματα και για τα μίνι μάρκετ. Πολλοί χονδρέμποροι περιόρισαν τις υπηρεσίες τους για να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς, ενώ υπήρξε και ζήτημα ρευστότητας, το οποίο και οδή- γησε σε απαιτήσεις για πληρωμές επιτόπου, προκαλώντας δυσκολίες για τους ιδιοκτήτες τόσο των μίνι μάρκετ όσο και των καταστημάτων ψιλικών. Το αποτέλεσμα ήταν μία μεγάλη μερίδα αυτών να βρει διέξοδο στα Cash & Carry, τα οποία και φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να μετατρέπονται σε στενό συνεργάτη των καταστημάτων της μικρής λιανικής, με όλο και περισσότερους επαγγελματίες του κλάδου να βρίσκουν σε αυτά μία σειρά από λύσεις για τα καταστήματά τους. Αρχικά, ειδικά στα μεγάλα καταστήματα, η γκάμα των προϊόντων έχει αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και στα ράφια τους μπορεί να βρει κανείς μία μεγάλη ποικιλία, που καλύπτει το σύνολο των αναγκών ενός μίνι μάρκετ ή ενός ψιλικατζίδικου. Εκτός από τα τσιγάρα, υπάρχουν πλέον χιλιάδες κωδι- κοί σε κάθε άλλη προϊοντική κατηγορία, όπως φρούτα, λαχανικά, φρέσκα κρέατα και τυριά, κατεψυγμένα προϊόντα, αλλαντικά, τυποποιημένα τρόφιμα, ζαχα- ρώδη, είδη προσωπικής περιποίησης, απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά, είδη κάβας και πολλά άλλα. Η ποικιλία είναι εξίσου μεγάλη, με ελληνικά και εισα- γόμενα προϊόντα, ενώ τα τελευταία χρόνια τα Cash & Carry έχουν αρχίσει να επενδύουν και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, προσφέροντας νέους κωδικούς σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές. Το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεο- νέκτημα των Cash & Carry, βέβαια, συνεχίζουν να απο- τελούν οι προσφορές και οι εκπτώσεις, που αφορούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε μία σειρά από προϊοντικές κατηγορίες. Επιπροσθέτως, σημαντική είναι πλέον και η ευκολία που προσφέρουν οι εταιρείες του οργανωμένου λιανεμπορίου στα καταστήματα της μικρής λιανικής, αφού, όπως είπαμε, η ανάπτυξη των e-shops προσφέρει τη δυνατότητα για ακόμα πιο άμεση επικοινωνία με τους επαγγελματίες του κλάδου. Η λύση του delivery, που έχει επίσης προ- στεθεί στην πλειονότητα των Cash & Carry, επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ να προμηθευτούν τα προϊόντα τους χωρίς να χάσουν πολύτιμο χρόνο. Σήμερα, ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής μπορεί μέσα από τον υπολογιστή του ή το κινητό του αφενός να βρει πάμπολλες προσφορές, ακόμα και κάθε εβδο- μάδα, και αφετέρου να ενημερωθεί σχετικά με το ποια προϊόντα είναι δημοφιλή στα e-shop των Cash & Carry, ενώ μπορεί επίσης να κάνει τις αγορές του οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, χωρίς να φύγει από το κατάστημά του, ορίζοντας ο ίδιος πότε θα παραλάβει την παραγγελία του. Με τις επενδύσεις των Cash & Carry στα e-shop να συνεχίζονται μάλιστα, είναι δεδομένο ότι κερδισμένοι θα βγουν και οι ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ, των κατα- στημάτων ψιλικών και των περιπτέρων. Μ Στα e-shop, ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής μπορεί να βρει ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφορές, εκπτώσεις και μία σειρά από υποστηρικτικές υπηρεσίες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=