Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

9 ειδήσεις Το ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο έχει αυξήσει τον τελευ- ταίο καιρό την γκάμα του, διαθέτοντας μία σειρά από προϊόντα ικανά να καλύψουν κάθε ανάγκη των κατα- ναλωτών. Classic, λευκό σε άλμη, 3 mix τριμμένο, γεύση cheddar και ρόφημα αμυγδάλου σε κλασική γεύση ή χωρίς ζάχαρη, είναι ιδανικά για vegan δια- τροφή, για περιόδους νηστείας, για όσους παρουσιάζουν δυσα- νεξίες αλλά και για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Στο πρωινό, ένα τοστ με ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο classic μαζί με ένα ποτήρι ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο ρόφημα αμυγδά- λου αρκεί για ένα ιδανικό ξεκίνημα της ημέρας. Το classic δένει στα σάντουιτς, λιώνει στα τοστ, ενώ κομμένο σε κύβους συνοδεύει και ανεβάζει τη γεύση στις σαλάτες μας. Για ένα ελαφρύ μεσημεριανό στη δουλειά, μια σαλάτα με κομμάτια από δροσερό ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο λευκό σε άλμη. Βρίσκεται σε συσκευασία τάπερ, επιπλέοντας στην άλμη του ώστε να διατηρείται για καιρό και παίρνοντας έτσι κάτι… επιπλέον στη γεύση. Με μειωμένα λιπαρά (18%), ενισχυμένο με φυτική πρωτεΐνη, ξεχωρίζει και για την «τυρένια» του νοστιμιά και υφή. Για ένα γρή- γορο απογευματινό σνακ, η καλύτερη επιλογή είναι ένα σάντουιτς με ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο με γεύση cheddar. Με γεμάτη και «ώριμη» γεύση, πλούσια, κρεμώδη υφή, αυθεντικό άρωμα, το ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο με γεύση cheddar ανεβάζει τον πήχη στη γεύση. Αναβαθμισμένο στη σύσταση, εμπλουτισμένο με βιταμίνη Β12 και φυτική πρωτεΐνη, κάνει κάθε γεύμα… cheddaνόστιμο. Για βραδινό, πίτσα με ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο 3 mix τριμμένο. Το μοναδικό στην κατηγορία των plant based – μη γαλακτοκομικών προϊόντων σε μείγμα τριών γεύ- σεων: pizza classic, mozzarella & γεύση cheddar, έχει εξαιρετική συμπεριφορά κατά το ψήσιμο. Λιώ- νει ομοιόμορφα, έχει γεμάτη γεύση και μπαίνει σε μακαρόνια, πίτσες, πίτες κι όπου αλλού επιθυμούν οι καταναλωτές. Όλα τα προϊόντα ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ είναι plant based, χωρίς λακτόζη, γλουτένη και συντηρη- τικά. Παρασκευάζονται από εξαιρετικής ποιότητας φυτικές πρώτες ύλες και εμπλουτίζονται με την πολύ- τιμη βιταμίνη B12. Μεγάλη γκάμα προϊόντων για το ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίσιμο Η ΜΑΚΒΕΛ συμμετείχε στην εκδήλωση «Γεύσεις Μνήμης» Με τη συμβολή της ΜΑΚΒΕΛ πραγματοποιήθηκε φέτος η εκδήλωση του Δήμου Θεσσαλο- νίκης «Γεύσεις Μνήμης» στο πλαίσιο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, και πλήθος κόσμου κατέκλυσε τον υπαίθριο χώρο του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης. 35 σύλλογοι από την Ανατολική Θράκη, την Προποντίδα, τον Πόντο, την Ιωνία και την Καππαδοκία συμ- μετείχαν στη δράση, μαγείρεψαν φαγητά του τόπου τους και πρόσφεραν εδέσματα που μας ταξίδεψαν στις αλησμόνητες πατρίδες μέσα από τις γεύσεις και τα αρώματα της μικρασιατικής κουζίνας. Όλα τα έσοδα της γευσιγνωσίας προσφέρθηκαν στο «Ελληνικό Παιδικό Χωριό» στο Φίλυρο. Η ΜΑΚΒΕΛ, τιμώντας και υποστηρίζοντας διαχρο- νικά το μικρασιατικό ελληνισμό, συμμετείχε στην εκδήλωση ως χορηγός, έχοντας και φυσική παρουσία στο χώρο, με τα προϊόντα από όλες τις σειρές της για τους λάτρεις των ζυμαρικών. Η Σεφ Ελένη Ψυχούλη δημιούργησε εύγευστα πιάτα με ζυμαρικά ΜΑΚ- ΒΕΛ, ενώ παρευρέθηκαν επίσης και μαγείρεψαν για το κοινό η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και η Μαρία Εκμεκτσίογλου. Παράλληλα, η ΜΑΚΒΕΛ διοργάνωσε για τους μικρούς της φίλους ένα «παιχνίδι μνή- μης» με εικόνες από την αλησμόνητη κοσμοπολίτικη πόλη της Σμύρνης και μοίρασε δώρα στους νικητές. «Η συμμετοχή και η στήριξη σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις, που αναδεικνύουν την πλούσια παράδοση και τον πολιτισμό μας,αποτελεί ηθική υποχρέωση, η οποία είναι συνυφασμένη με την υπερηφάνεια για τις ρίζες μας, τα ήθη και τα έθιμά μας» τονίζει ο κύριος Γ. Μούτσιανος, Διευθυντής ΜΑΚΒΕΛ Ελλάδας. Ελκυστικά τα έτοιμα γεύματα εν μέσω ακρίβειας Στα έτοιμα γεύματα στρέφονται ξανά οι καταναλωτές, αφού οι υπέρογκοι λογαριασμοί και οι ραγδαίες αυξήσεις που σημειώθηκαν στα προϊόντα διατροφής των σούπερ μάρκετ είχαν ως αποτέλεσμα να αναζητήσει το κοινό φτηνότερες εναλ- λακτικές ακόμα και στο καθημερινό του φαγητό. Σύμφωνα με ρεπορτάζ σε όλη την Ελλάδα, πλήθος καταναλωτών στέκεται έξω από καταστήματα αγοράζοντας έτοιμα γεύματα, αφού το κόστος του μαγειρέματος κατ’ οίκον δε θεωρείται πια συμφέρουσα επιλογή. Οι καταναλωτές επιχειρούν να μειώσουν τα έξοδά τους, με αποτέλεσμα να προτιμούν την επίσκεψη σε ένα μαγειρείο παρά να «ανάψουν» το μάτι στην ηλεκτρική κουζίνα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=