6
Η έκδοση του «Οδηγού Προμηθευτών Ξενοδοχείων» που κρατάτε στα χέρια σας
σηματοδοτεί τα 25 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά. Επί 25 συναπτά έτη, ο
«Οδηγός Προμηθευτών Ξενοδοχείων» αναδεικνύει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις
αγορές της τουριστικής βιομηχανίας, ακολουθώντας μια διαδρομή ουσιαστικής και
αξιόπιστης ενημέρωσης των επαγγελματιών του κλάδου όσον αφορά τα προϊόντα και τις
τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες για την κάλυψη των αναγκών τους.
Σήμερα, εν μέσω απεργιών, οικονομικής κρίσης και πολιτικο-οικονομικών ζυμώσεων που
δεν έχουν προηγούμενο στην Ελλάδα της Μεταπολίτευσης, η πρόκληση για τον
ξενοδόχο είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Αξιοποιώντας τα νέα προϊόντα και τις σύγχρονες
τεχνολογίες που θα βρει από τους εκατοντάδες Έλληνες προμηθευτές του Οδηγού,
ο ξενοδόχος θα μπορέσει όχι μόνο να βελτιώσει την ποιότητα του προϊόντος που
προσφέρει, αλλά και να επιτύχει σε πολλές περιπτώσεις ταυτόχρονη μείωση του
κόστους, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της σχέσης τιμής-ποιότητας, το πολυπόθητο
«Good Value for Money» στις αξιολογήσεις των πελατών του.
Παρ’ όλο το ζοφερό κλίμα των τελευταίων ετών, ο τουρισμός φαίνεται να βγαίνει σιγά
σιγά από την κρίση, με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών
Επιχειρήσεων Ανδρέα Ανδρεάδη να μιλά για αύξηση των κρατήσεων κατά 5% σε σχέση
με το 2014, ενώ το 2015 ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης πελατών ξενοδοχείων
(GRI: Global Review Index) για την Ελλάδα βρίσκεται στο 84,5%, σημαντικά υψηλότερα
από το δείκτη των ανταγωνιστών της. Σημαντικό είναι ότι και οι επιμέρους δείκτες, όπως
η σχέση ποιότητας-τιμής, εξυπηρέτηση, δωμάτιο, φαγητό, ποτό και καθαριότητα,
κινούνται σε υψηλότερα ποσοστά στην Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Είναι
ξεκάθαρο ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει επενδύσει και οι επενδύσεις του αποδίδουν!
Γιάννης Πατρίκος
EDITORIAL